حاجی موسایی: تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ملی پوش تیم ملی تکواندو ایران گفت: مسابقات جهانی 140 امتیاز دارد و می تواند باعث صعود ورزشکاران در رنکینگ گردد. تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم و ارتقای رنک داشته باشم.

حاجی موسایی: تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم

مهدی حاجی موسایی عضو تیم ملی تکواندو آقایان کشورمان در تبادل نظر باوبلاگ آریابلاگ، در ارتباط با مسابقات جهانی باکو گفت: از تجربیات دوره گذشته که در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشتم استفاده خواهم کرد و با پیروی از دستورات کادرفنی در تمرینات سعی خواهم کرد تا برترین عملکرد خود را داشته باشم.

او در مورد حریفان خود در مسابقات باکو بیان نمود: بررسی خوبی از بازی حریفان خود به همراه کادرفنی داشته ایم و در جریان مسابقات نیز فیلم مبارزه آنان را دیدن خواهم کرد تا با آمادگی کامل پا به رقابت بگذارم.

حاجی موسایی اعلام نمود: مسابقات جهانی 140 امتیاز دارد و می تواند باعث صعود ورزشکاران در رنکینگ گردد. تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم و ارتقای رنک داشته باشم.

او در ارتباط با نحوه برگزاری اردو های تیم ملی گفت: اردو های منظمی را پشت سر گذاشتیم و تمام تمرینات روی اصول برگزار می گردد و امیدوارم تمام تکواندوکاران با کسب نتیجه خوب به ایران باز گردند. پیش بینی قول مدال نمی دهم، اما تمام تلاشم را می کنم و هرچه در توان دارم به کار خواهم گرفت و با توکل به خدا با رقبا به مبارزه می پردازم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حاجی موسایی: تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی موسایی: تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید