تکواندو

حاجی موسایی: تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم

ملی پوش تیم ملی تکواندو ایران گفت: مسابقات جهانی 140 امتیاز دارد و می تواند باعث صعود ورزشکاران در رنکینگ گردد. تمام تلاشم را می کنم تا با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم و ارتقای رنک داشته باشم.

1 خرداد 1402

شنبه، پیکار 52 تکواندوکار برای راهیابی به اردوی تیم ملی زنان

مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان، روز شنبه - چهارم دی ماه با حضور 52 هوگوپوش واجد شرایط برگزار می شود تا تکلیف نفرات راه یافته به اردو معین شود.

20 بهمن 1400

سرپرست فدراسیون تکواندو مشخص شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی فرامرز کیانی زاده را در حکمی به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو منصوب کرد.

11 بهمن 1400

سعید رجبی به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرنگاران و به قل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو به منظور حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2022 - چین، با حضور 61 تکواندوکار راه یافته به این مرحله، فردا (شنبه - ششم آذرماه) در خانه تکواندو برگزار...

13 دی 1400

برای بازگشت به مبارزه لحظه شماری می کنم، هدفم کسب مدال جهانی است

علیرضا درویش پور با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: زمانی که در راستا صحیحی قرار گرفته و در حال رسیدن به اهدافم در تکواندو بودم، برخی مسائل مانع از ادامه این فرایند شد. امیدوارم برای کسی اتفاق نیفتد که وقتی در اوج باشی به هر دلیلی ادامه دادن میسر نباشد....

1 تیر 1400

خلیلیان: باید مراقب جامعه ورزش باشیم، بازی های سالنی پروتکل های خاصی دارند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تا به امروز اغلب رشته ها بازگشایی شده اند و رشته های تیمی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار نموده اند.

18 مرداد 1399