تمام جهان به تیم ملی ایران احترام می گذارد اما انگار ما خلافکاریم ، چرا باید صداوسیما این تصاویر را پخش کند؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ملی پوش بیلیارد ایران از نگاهی که به این رشته ورزشی وجود دارد به شدت انتقاد کرد.

تمام جهان به تیم ملی ایران احترام می گذارد اما انگار ما خلافکاریم ، چرا باید صداوسیما این تصاویر را پخش کند؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ سینا ولی زاده، عضو تیم ملی بیلیارد درباره شرایط و جایگاه این رشته در ایران گفت: رشته بیلیارد تقریبا 20 سال است که به طور جدی در کشورمان فعالیت دارد و در این چند سال اخیر هم کمی نگاه مسئولین حمایتی تر شده است. بیلیارد جایگاه بدی ندارد ولی این پتانسیل را دارد که هم بیشتر به مردم معرفی گردد و هم بیشتر مورد توجه مسئولین قرار بگیرد ولی چالش هایی وجود دارد که گاها مسیر پیشرفت و معروفیت این رشته را سخت می نماید.

وی اضافه کرد: برای مثال این رشته هنوز پخش تلویزیونی ندارد و همین امر هم باعث می گردد اسپانسر سمت ما نیاید بنابراین وقتی هم پول وارد یک رشته نگردد طبیعی است توسعه آن رشته هم کندتر می گردد و از طرفی در صورت نشان دادن بیلیارد در فیلم و سریال ها نیز هرگز این رشته فکری درست معرفی نمی گردد، بیشترا در فیلم ها شاهد این هستیم که یک مشت آدم خلافکار مشغول بازی هستند، طبیعی است که همه این موارد به شدت در جذب اسپانسر و علاقه مندان به یک رشته موثر خواهد بود. بیلیارد اصلا رشته گرانی نیست شاید اگر بخواهید یک میز بیلیارد برای خانه تان خریداری کنید مجبور باشید 300 میلیون تومان هزینه کنید اما با هزینه 60 هزار تومان به راحتی می توانید برای یک ساعت در یک باشگاه به عنوان سرگرمی بازی کنید فقط مهم این است که یک رشته چطور به مخاطب معرفی گردد.

دارند مدال طلای آسیا در رابطه با سطح کیفی مسابقات غرب آسیا گفت: این مسابقات اوایل آبان ماه به میزبانی بحرین برگزار گردید و بیشتر کشورهای عربی هم حضور داشتند که رقبای قدرتمندی برای ما به شما می روند اما خوشبختانه ایران نمایش خوبی داشت و پیروز شدیم مدال طلای دوره از مسابقات را کسب کنیم.

ولی زاده درباره مسابقات پیش رو مطرح کرد: مهمترین ایونتی که در پیش داریم مسابقات قهرمانی جهان است که دوماه دیگر به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید که فدراسیون چه تعداد سهمیه خواهد گرفت و نفرات اعزامی بر اساس چه انتخابی خواهند بود.

عضو تیم ملی بیلیارد در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران گفت: ما فقط شنیدیم که قرار است ایران و شهر شیراز میزبان مسابقات باشد ولی هنوز از جزئیات آن آگاه نیستیم اما میزبانی یک امتیاز بزرگ و مهم است . بیلیارد ایران در جهان جلوه خوبی دارد و تقریبا می توانم بگویم ما مورد احترام رقبا هستیم ولی باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تمام جهان به تیم ملی ایران احترام می گذارد اما انگار ما خلافکاریم ، چرا باید صداوسیما این تصاویر را پخش کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام جهان به تیم ملی ایران احترام می گذارد اما انگار ما خلافکاریم ، چرا باید صداوسیما این تصاویر را پخش کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید