بازگشت علی انصاریان؛ این بار بر پرده سینما

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، از دوم شهریور ماه دو فیلم نو در سینما های کشور اکران می شوند.

بازگشت علی انصاریان؛ این بار بر پرده سینما

یکشنبه 30 مرداد ماه نهمین جلسه شورای صنفی نمایش در خانه سینما تشکیل و پس از آنالیز درخواست ها مقرر شد که دو فیلم از روز چهارشنبه، دوم شهریور به جدول اکران اضافه شوند.

بر این اساس انیمیشن سینمایی پسر دلفینی به کارگردانی محمد همدانی که به وسیله دفتر فیلمیران پخش می گردد، در سرگروه ایران مال روی پرده خواهد رفت. فیلم بانک زده ها نیز به کارگردانی جواد اردکانی به سرگروهی سینما ماندانا و به وسیله دفتر پخش نمایش گستران اکران خواهد شد.

در این جلسه بعلاوه قرارداد اکران فیلم سینمایی بام بالا به کارگردانی جمال سید حاتمی در سر گروه سینما ماندانا و پس از خاتمه اکران فیلم بانک زده ها به ثبت رسید.

فیلم بانک زده ها در خبر ها به عنوان اثری در ژانر کمدی موزیک مال شده سیاه معرفی شده و نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، زنده یاد علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه و نیز (با همراهی) سحر قریشی از جمله بازیگران آن هستند.

پسر دلفینی هم محصول سازمان هنری رسانه ای اوج با مشارکت مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی است که سال 1399 متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر بود، ولی به علت نبود یک انیمیشن دیگر امکان شرکت در بخش رقابتی را نداشت و به همین علت انصراف داد.

این دو فیلم درحالی راهی اکران می شوند که در دو هفته گذشته اکران 6 فیلم ابلق، شب طلایی، برای مرجان، دوزیست، کوزوو و رویای سهراب شروع شده بود.

انتهای پیغام

منبع: فرارو

به "بازگشت علی انصاریان؛ این بار بر پرده سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت علی انصاریان؛ این بار بر پرده سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید