تصویر لو رفته از پرچمدار شیائومی ، 13 اولترا با دوربین هایی قدرتمند عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شیائومی قرار است سری 13 خود را در این ماه وارد بازار جهانی کند و سری تازه که شامل شیائومی 13، 13 پرو و 13 لایت خواهد بود، قرار است پس از نمایشگاه MWC بارسلون که برای 26 فوریه (7 اسفند) برنامه ریزی شده است، به بازارهای جهانی عرضه گردد.

تصویر لو رفته از پرچمدار شیائومی ، 13 اولترا با دوربین هایی قدرتمند عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ و به نقل از وب سایت گیزچاینا، در عین حال شیائومی 13 اولترا نیز در دست ساخت بوده، اما بعید است به این زودی منتشر گردد.

با این حال، این اجازه نمی دهد که پرچمدار شیائومی کمتر مورد توجه قرار بگیرد. این موضوع در شبکه های اجتماعی چین دست به دست می گردد.

تصاویر Xiaomi 13 Ultra نشان می دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می دهد.

با این وجود، تصاویر نشان می دهند که این دستگاه قرار است با 4 حسگر دوربین و فلاش LED عرضه گردد و در حالی که دستگاه بسیار شبیه به Xiaomi 12S Ultra به نظر می رسد، اما تفاوت هایی در آن وجود دارد.

اول از همه، ماژول دوربین به مقدار 12 اس اولترا بیرون زده نیست. دوم، به نظر می رسد که پشت به دو قسمت تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید:

  • این شرکت گوشی ساز، خودروساز می گردد | هدف: تبدیل شدن به یکی از 5 اتومبیل ساز برتر جهان

یعنی به نظر می رسد که قسمت بالایی شیائومی 13 اولترا کمی بلند شده است. بنابراین، اشاره به این دارد که این تلفن ممکن است با یک حسگر دوربین تقویت شده عرضه گردد. این احتمال وجود دارد که تلفن دارای دوربین پریسکوپ بهبودیافته نیز باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر لو رفته از پرچمدار شیائومی ، 13 اولترا با دوربین هایی قدرتمند عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر لو رفته از پرچمدار شیائومی ، 13 اولترا با دوربین هایی قدرتمند عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید