تصاویر اردوغان و همسرش سوار بر خودروی برقی ساخت ترکیه ، توگ قرمز رنگ فردا به الهام علی اف تحویل می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، رئیس جمهور ترکیه با سوار شدن بر اولین خودروی ملی این کشور ادعا کرد این خودرو به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

تصاویر اردوغان و همسرش سوار بر خودروی برقی ساخت ترکیه ، توگ قرمز رنگ فردا به الهام علی اف تحویل می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، رجب طیب اردوغان، در مراسم تحویل نخستین سری خودروی ملی ترکیه توگ T10X در مجتمع ریاست جمهوری بش تپه در آنکارا گفت: نه تنها در ترکیه بلکه در جاده های دنیا نیز شاهد حضور توگ خواهیم بود.

براساس گزارش آر تی، او در ادامه اضافه نمود: انشاالله از امروز خودروی ملی ترکیه توگ را در جاده ها خواهیم دید. توگ به عنوان نماد توسعه فناوری و مالی و اعتبار بین المللی کشورمان ایجاد شده، توسعه یافته و به سطح کنونی ارتقا پیدا نموده است.

رئیس جمهور ترکیه بعلاوه بیان کرد یک دستگاه خودروی توگ رنگ آنادولو (قرمز) به الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان که پیشتر سفارش داده شده بود، فردا تحویل داده می گردد. اردوغان اضافه نمود که یک دستگاه خودروی دیگر هم به شوکت میرضیایف، رییس جمهور ازبکستان تحویل داده می گردد.

رئیس جمهور ترکیه با بیان این که از نخستین خودروی توگ که تحویل گرفته شده به عنوان خودروی ریاست جمهوری استفاده خواهد شد، گفت: تا به امروز 177 هزار پیش تقاضا برای خرید توگ ثبت شده است.

امینه اردوغان، همسر رئیس جمهور ترکیه نیز در این زمینه گفت: شاهد یک لحظه تاریخی هستیم. توگ مایه افتخار ترکیه است و از کسانی که در این راه زحمت کشیدند، قدردانی می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر اردوغان و همسرش سوار بر خودروی برقی ساخت ترکیه ، توگ قرمز رنگ فردا به الهام علی اف تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اردوغان و همسرش سوار بر خودروی برقی ساخت ترکیه ، توگ قرمز رنگ فردا به الهام علی اف تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید