اوت لت های ازمیر، برترین مکان برای خرید مقرون به صرفه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر بعد از استانبول در این کشور است. این شهر یکی از قطب های بزرگ تجاری و حمل ونقل در کشور ترکیه به شمار می رود. ازاین رو دارای مراکز تجاری مهمی است. مسلما خرید در چنین شهری نیازمند آگاهی است.

اوت لت های ازمیر، برترین مکان برای خرید مقرون به صرفه

بدون شک خرید برند های گران قیمت برای همه مسافرانی که با بودجه ای معین مکانی را انتخاب می نمایند، ارزان نیست. اوت لت استورها گزینه های قابل توجهی هستند که می توانید در آن ها خریدهای خوب و ارزان ای انجام دهید.

پیش تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می توان اغلب مجموعه هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند. بعضی از اشخاص تنها برای تفریح از این مراکز تماشا و خرید می نمایند، کما اینکه بسیاری از افراد به علت نداشتن توان اقتصادی زیاد، برای خرید تنها این مراکز را انتخاب می نمایند. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

شهر ازمیر یکی از شهر های در حال توسعه کشور ترکیه است. این شهر دارای تماشای ها بی مانندی است که باعث شده بسیاری از مردم این شهر، آن را مقصد مناسبی برای سفر بدانند و تورهای آن به یکی از محبوب ترین تورها از انواع تور ترکیه تبدیل شود.

شهری زیبا بر فراز خلیجی بلند و باریک در کرانه دریای اژه که پیشینه آن به بیش از 3000 سال پیش از میلاد مسیح باز می شود. ازمیر، با برخورداری از جاذبه های تاریخی در کنار مراکز تفریحی به یکی از محبوب ترین پایگاه های گردشگری ترکیه تبدیل شده است.

  • اوت لت های آنکارا
  • اوت لت آنتالیا
  • اوت لت های استامبول

از آنجایی که ازمیر یکی از قطب های تجاری ترکیه است، خرید در آن مستلزم آگاهی و آشنایی نسبی از اجناس و قیمت ها است. در این سری از مطالب اوت لت به آنالیز مرکز خرید اپیتیموم و اوت لت نوادا ازمیر، از معروف ترین اوت لت استور های این شهر می پردازیم.

مرکز خرید اپیتیموم ازمیر

مطمئنا برترین نمونه های اجناسی چون کفش، لباس و جواهرات ترک در بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت را می توانید در ازمیر پیدا کنید. شهر برترین مکان برای خرید پوشاک ترک محسوب می شود. در این شهر مراکز خرید بزرگ و بازارهای خوبی برای خرید پوشاک قرار گرفته است که گشت و گذار و خرید در این بازار ها به یکی از تفریحات گردشگران تبدیل شده است.

مرکز خرید اپیتیموم یکی از مراکز خرید لوکس و پیشرفته شهر ازمیر است. این مرکز خرید دارای163 فروشگاه است که همگی دارای نمایندگی فعال از طرف معروف ترین مارک های روز جهان هستند.

سینما، شهربازی بچه ها، پارکینگ، رستوران، فست فود، کافی شاپ، اتاق کودک، سینمای 6 بعدی و … از امکانات این مرکز خرید است.

بعلاوه مرکز خرید اپتیموم مجهز به پیست پاتیناژ است. (اسکیت نمایشی یا پاتیناژ یا یخماله نمایشی یکی از ورزش های المپیک است که در آن افراد به طور تکی، دو نفره یا گروهی به اجرای چرخش، پرش و دیگر حرکات چالش برانگیز روی یخ می پردازند.)

آدرس : Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi, Akçay Cad. No:101, 35410 İzmir, Turkey

اوت لت نوادا

اوت لت نودا در سال 2006 شروع به کار کرد و در سال 2012 طی یک عملیات بازسازی به یکی از مدرن ترین مراکز خرید جهان با امکاناتی بی نظیر مبدل شد و مساحت آن به صورت چشمگیری افزایش یافت.

نوادا با 35 هزار متر مربع دارای 3290 فروشگاه است. مسلما با این تعداد فروشگاه دست خالی باز نخواهید گشت. از آنجایی که تعداد فروشگاه های این مرکز کم نیست، برای بهبود خدمات به مشتریان تدابیر کارسازی اعمال شده است.

2000 متر مربع از این مرکز خرید به غذاخوری ها و کافه ها اختصاص یافته است. بعلاوه سوپرمارکت های بزرگ و زنجیره ای ترکیه و ازمیر در این مرکز دارای شعبه هستند.

آدرس: بزرگراه ازمیر، 15 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس در 6 کیلومتری ازمیر

منبع: کجارو / optimumoutlet.com

به "اوت لت های ازمیر، برترین مکان برای خرید مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت های ازمیر، برترین مکان برای خرید مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید