ترامپ رقیب دموکراتش را به سخره گرفت، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با انتشار تصویری از یک سال نسبتا خالی، تجمع انتخاباتی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را مورد تمسخر قرار داده و تاکید نمود، میزان اشتیاق به تجمع انتخاباتی جو بایدن صفر است.

ترامپ رقیب دموکراتش را به سخره گرفت، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تصویری از سخنرانی انتخاباتی جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 در شهر فیلادلفیا را در توییتر منتشر کرد که در آن تدابیر فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده بود تا فاصله بین شرکت کنندگان ایجاد گردد.

ترامپ در این توییت نوشت: تجمع انتخاباتی جو بایدن. میزان اشتیاق صفر!

این انتقاد ترامپ در حالی مطرح شد که جمعیتی از مردم متشکل از هواداران و معترضان در آستانه سخنرانی انتخاباتی امروز (شنبه) ترامپ در شهر تالسا واقع در ایالت اکلاهما تجمع نموده اند. کمپین ترامپ مدعی است که برای سیل جمعیت برای شرکت در این رویداد حاضر می گردد.

بایدن در هفته های گذشته تعداد انگشت شماری تجمع انتخاباتی با حضور مردم برگزار نموده چرا که به گفته کمپین انتخاباتی اش، بایدن کوشش می نماید تا از دستورات کارشناسان بهداشت عمومی درباره شیوع ویروس کرونا پیروی کند.

با این حال، کمپین انتخاباتی ترامپ گفت، بایدن برای اجتناب از حاضر شدن در ملاءعام که ممکن است با هرگونه اقدام اشتباه به کمپینش لطمه بزند، بهانه گیری می نماید. بایدن فورا به این توییت ترامپ واکنش نشان داد و از واکنش وی به بحران ویروس کرونا انتقاد کرد و از وی خواست تا زمان کمتری را در توییتر بگذراند.

بایدن گفت: ناکامی دونالد ترامپ برای مبارزه با ویروس کرونا با همان انرژی و تمرکزی که او برای توهین به دشمنانش در توییتر صرف می نماید، تاوانی چون از بین رفتن جان انسان ها را به همراه داشته و امید به بهبود اوضاع مالی را به خطر انداخته است.

312 311

منبع: خبرآنلاین

به "ترامپ رقیب دموکراتش را به سخره گرفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رقیب دموکراتش را به سخره گرفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید