تجلیل از خانواده شهید شکراللهی در یانچشمه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خانواده شهید شکراللهی در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهر یانچشمه تجلیل شدند.

تجلیل از خانواده شهید شکراللهی در یانچشمه

محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانو ن های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در 19 مهرماه سال 91 طی سخنرانی خود در جمع علمای خراسان شمالی با تبیین جایگاه این کانون بر تقویت این مراکز تأثیرگذار تاکید فرمودند.

وی اضافه نمود: تجلیل از خانواده معظم شهدا به منظور جریان سازی فرهنگی و پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می گردد.

مظاهری اضافه نمود: سال جاری ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت 19 مهرماه را با تجلیل از خانواده شهدا شروع می کنیم و امید است شامل شفاعت این عزیزان در روز قیامت باشیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شهدا نور هستند و به یقین ثمرات و برکات ملاقات با خانواده معظم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی ما تبلور خواهد داشت.

مظاهری ادامه داد: استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می گردد.

عبدالرضا نصیریان شهردار شهر یانچشمه گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و از هیچ کمکی برای پاسداشت ارزش های اسلام و انقلاب فروگذار نیستیم.

وبلاگ آریابلاگ چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجلیل از خانواده شهید شکراللهی در یانچشمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از خانواده شهید شکراللهی در یانچشمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید