بورل: پیشنهاد ما همچنان روی میز است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آدینه شب گفت: پیشنهاد های ما برای احیای توافق هسته ای با ایران همچنان روی میز است.

بورل: پیشنهاد ما همچنان روی میز است

به گزارش ایرنا از الجزیره، بورل در مصاحبه با این شبکه گفت: پیشنهاد هایی که برای احیای توافقنامه هسته ای با ایران مطرح کردیم، تا زمانی که به مذاکره بازگردیم همچنان روی میز خواهد بود.

پیش تر سخنگوی بورل با بیان اینکه هنوز فرصت برای جمع بندی و دست یابی به توافق نهایی وجود دارد، گفته بود که رسیدن به خط انتها در گرو برداشتن گام لازم از سوی مشارکت کنندگان در مصاحبه ها است.

او با اشاره به اظهارات بورل پس از نشست غیر رسمی وزرای امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا گفت که انتظار نمی رود در این هفته تحول چشمگیری در رابطه با مذاکرات برطرف تحریم ها رخ دهد، با این وجود هیچ ارتباط مستقیمی بین ملاقات وی (بورل) با همتای ایرانی یا هر فرد دیگری که در مذاکرات حضور پیدا می نماید برای دست یابی به توافق نهایی وجود ندارد.

وی به پیش نویس توافق پیشنهادی اتحادیه اروپا اشاره نمود و گفت: هنوز [برای حصول توافق]فرصت وجود دارد و ما در شرایطی قرار داریم که به توافق نهایی نسبتا نزدیک هستیم، اما برای رسیدن به مرحله آخر شرکت کنندگان باید در خصوص پیشنهادی که روی میز است حرکت لازم را انجام دهند.

منبع: فرارو

به "بورل: پیشنهاد ما همچنان روی میز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورل: پیشنهاد ما همچنان روی میز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید