بهترین اپلیکیشن های سفری در سال 2017

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تکنولوژی در سفر

تکنولوژی روز به روز در زندگی ما جایگاه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. مسافران و گردشگران همیشه سفر را راهی برای رهایی از زندگی روزمره خود می دانند. این بسیار هیجان انگیز است، اما سفر گاهی با تعداد زیادی از مسائل همراه است. خوشبختانه، بسکمک از این مسائل به راحتی با برنامه های گوشی های هوشمند، قابل حل شدن هستند. برای کمک به تجربه مسافرتی بدون هیچ مشکل، ما برخی از بهترین اپلیکیشن های سفر موجود در بازار حاضر را برایتان جمع آوری کرده ایم.

بهترین اپلیکیشن های سفری در سال 2017

این لیست، برنامه هایی برای هر قسمت از سفر، از جمله چگونگی رسیدن به مقصد، به فعالیت هایی که می توانید از آن ها لذت ببرید، مقصد ها و … را برایتان نمایش می دهد. بنابر این قبل از اینکه سفرتان را شروع کنید با وبلاگ آریابلاگ به معرفی چند مورد از این اپلیکیش ها می پردازیم.

ایر بی ان بی (Airbnb)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

در طی چند سال گذشته، ایر بی ان بی در میان مردم محبوب شده است، اما زمان زیادی نیست که باعث تغییرات عظیمی در نحوه رزرو کردن اقامت از طریق مسافران شده است. در گذشته شما همیشه در سفر خود مجبور بودید که در یک هتل یا یک مهمانپذیر اقامت داشته باشید. ایر بی ان بی با حضور خود به شما نشان داد که علاوه بر آن ها می توانید در یک خانه زیبا در مرکز شهر یا یک کلبه کوچک عجیب و غریب در حومه شهر اقامت داشته باشید. ایر بی ان بی باعث می شود که شما اقامت راحتی داشته باشید، این برنامه همچنین راهنماهایی برای گشت و گذارهای جاذبه های محلی و بخشی برای رزرو فعالیت های مختلف دارد.

اپن این دِ ایر (App in the Air)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

این برنامه شاید نام عجیبی داشته باشد، اما حتما دلیلی برای این نامگذاری از طریق سازنده اپ وجود دارد. این برنامه، به روز رسانی پروازهای مختلف، تغییر گیت ها، نقشه ناوبری فرودگاه و توصیه های کارسازی در سفر را برای شما فراهم کرده است. این بدان معنی است که شما هرگز در یک فرودگاه پر سروصدا و شلوغ نگران گم کردن گیت یا از دست رفتن پروازتان نخواهید بود.

اما این تمام کاری که این برنامه می کند نیست. شما همچنین می توانید به صورت آفلاین به روز رسانی هایی را بدون اینکه رومینگ برایتان بیوفتد دریافت کنید.

اکس ای کارنسی (XE Currency)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

این برنامه با بیش از 55 میلیون دانلود، معروف ترین برنامه ارز در بازار است. البته این معروفیت بی دلیل نیست. این برنامه نرخ تبدیل هر ارزی که می توانید فکر کنید را هر دقیقه به روز کرده و به صورت آفلاین ذخیره میکند. بنابراین حتی اگر اتصال اینترنتتان را از دست دادید یا می خواهید از پرداخت هزینه های رومینگ جلوگیری کنید، هنوز می توانید از برنامه استفاده کنید.

کلیرتریپ (Clear Trip)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

برنامه کلیر تریپ برای رزرو پرواز، هتل ها و قطارها مفید است. این اپلیکیشن ابتدا در هند ایجاد شد و در حالی که با بیش از 10 میلیون کاربر بسیار پیروز می باشد، اما هنوز قسمت هایی در جهان وجود دارند که این برنامه از آن ها پشتیبانی نمی کند. بنابراین پیش از استفاده از آن محل مورد نظرتان را حتما بررسی کنید.

سیتی مپر (Citymapper)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

اگر می خواهید زمانی که در سفر هستید به راحتی مانند یک فرد محلی در اطراف گشت بزنید، نصب سیتی مپر، امری ضروری است. سیتی مپر از بسکمک از شهرهای بزرگ در سراسر جهان یک نقشه دارد که شما می توانید آن را برای شناخت راستا و یا آگاهی از حمل و نقل از طریق هر وسیله ای استفاده کنید. این برنامه به روز رسانی هایی برای تاخیر های احتمالی می دهد و استفاده از آن بسیار آسان است.

شما می توانید نقشه ها را به صورت آفلاین ذخیره کنید و به نقشه های خدمات حمل و نقل مانند Tube maps دسترسی پیدا کنید. بنابراین اگر می خواهید راه خود را پیدا کنید، از این برنامه استفاده کنید.

اکسپدیا (Expedia)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

اکسپدیا یکی از معروف ترین اپلیکلشن های رزور در جهان است. شما با استفاده از اکسپدیا می توانید، پرواز و هتل رزرو کنید، یک ماشین اجاره کنید یا حتی بلیط های جاذبه های گردشگری را تهیه کنید.

کایاک (KAYAK)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

کایاک برنامه ای است که در سایت های سفر جستجو می کند و بهترین قیمت های پرواز، هتل و کرایه ماشین را به شما می دهد. هنگامی که تمام رزروهای شما به اتمام برسد، تمام اطلاعات را به راحتی برایتان در ترتیب درست نمایش می دهد.

جایی که کایاک واقعا به خودی خود به کار می آید، توانایی آن برای ردیابی نه تنها بهترین قیمت ها، بلکه تغییرات آن در طول زمان است. او در صورتی که قیمت بهتری برای شما پیدا شود به سرعت به شما اطلاع خواهد داد. در این برنامه حتی تابعی وجود دارد که شما می توانید بودجه خود را در آن وارد کنید و با توجه به آن، کایاک مکان هایی را که می توانید با آن بودجه بروید به شما معرفی می کند.

پک پوینت (Packpoint)

هزینه: رایگان

سیستم عامل های قابل نصب: iOS, Android

پک پوینت به شما کمک می کند بسته بندی کنید! شما به این برنامه می گویید که به کجا می روید، چه زمانی قصد بازدید دارید، و در آنجا قصد چه کاری دارید. سپس پک پوینت لیستی از چیزهایی را که مورد نیاز است، به شما نشان می دهد. شما می توانید اقلام را از لیست اضافه یا حذف کنید، سپس آنها را پس از آماده شدن بررسی کنید. پس شما هرگز این جمله را به کار نخواهید برد: آیا من همه وسایلم را برداشته ام ؟!

اسپلیتر (Splitter)

هزینه: 1.99 دلار

سیستم عامل های قابل نصب: iOS

اسپلیتر به شما کمک میکند که اگر با گروه سفر می کنید به راحتی تقسیم هزینه ها را انجام دهید. شما به آسانی بودجه و هزینه ها را به اپلیکیشن می دهید و در انتهای سفر این برنامه تمام هزینه ها را بینتان تقسیم کرده و به همه افراد یک نسخه PDF میفرستد.

منبع: techradar.com

منبع: الی گشت

به "بهترین اپلیکیشن های سفری در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن های سفری در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید