برق بیمارستان ها در شرایط کرونا تامین گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به شرایط خاص استان تهران بر تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز در شرایط کرونا تاکید می نماید و می گوید باید تدوین طرح پدافند غیرعامل استان تهران تسریع گردد.

برق بیمارستان ها در شرایط کرونا تامین گردد

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای پدافند غیرعامل گفت: در استان تهران میزان جمعیت رأی دهنده با 13 استان برابری می نماید و سرریز همه ناهنجاری ها را در تهران داریم، حضور یک و نیم میلیون اتباع و افزایش سالانه 200 هزار نفر به جمعیت استان به سبب مهاجرت، شرایط تهران را خاص و ویژه نموده؛ از اینرو نگاه به مسائل استان باید همه جانبه باشد.

وی با اشاره به لزوم تامین برق ادامه داد: در شرایط کرونا هزینه تامین برق بیمارستان ها برای دستگاه اکسیژن ساز لازم است و باید همه تدبیر و یاری کنیم تا مسئله مدیریت شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین برق در ایام پیش رو اهمیت زیادی دارد، توضیح داد: فعالیت رمز ارزها تا خاتمه شهریور تعطیل می گردد که بیشتر آنها در استان تهران فعال هستند، همچنین در زمینه صنعت هم نیازمند تدابیر خاصی هستیم.

وی ادامه داد: پدافند غیر عامل اهمیت خاصی پیدا نموده و هر کشوری که به آن نپردازد غفلت جبران ناپذیر و نابخگرددنی است چراکه پدافند غیرعامل در ابعاد مختلف اعم از خنثی کردن توطئه بیگانگان و هم در تامین امنیت و رضایت مندی افراد جامعه نقش موثری دارد. تقویت همه ابعاد پدافند غیرعامل به صورت جامع، علمی و تخصصی لازم است که این مهم در استان تهران مورد توجه می باشد.

محسنی بندپی تاکید نمود: طرح جامع پدافند غیرعامل استان تهران در زمینه انتخاب مشاور متخصص با موانعی همراه بود که اکنون این آمادگی وجود دارد تا این طرح تهیه و به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برق بیمارستان ها در شرایط کرونا تامین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق بیمارستان ها در شرایط کرونا تامین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید