ایده های لوکس برای چیدمان هفت سین 1402

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، کم کم داریم به روزهایی نزدیک می شویم که صدای پای عمو نوروز در شهر بپیچد و عطر بهاری گل ها و درختان همه جا را آبیاری کند. از نیمه های اسفند به بعد، هلهله ای در بازار به پا می گردد. همه در تکاپو هستند که آخرین کارهای سال شان را انجام بدهند و برای آغازی دوباره آماده شوند.

ایده های لوکس برای چیدمان هفت سین 1402

بوی اسپند تازه در شهر می پیچد و دست فروشان کنار پیاده رو بساط ماهی قرمزهای کوچک شان را پهن می نمایند. مردم در پی هفت سینِ خوان نوروزی شان هستند و برای پیدا کردن سبزه و سیر و سرکه گرداگرد شهر می چرخند.

چیدن سفره هفت سین در نوروز از رسم های دیرینه ایرانیان است. این سفره در طول تاریخ تغییرات زیادی نموده تا به امروز با این شمایل نو به دست ما برسد. چیدن سفره هفت سین یکی از نمادینه ترین رسم هایی است که ایرانیان هرسال بهار آن را به جای می آورند؛ پس بهتر است برای آشنایی بیشتر با این نمادها ادامه این مطلب همراه ما باشید تا سال جاری بهار، هر سین سفره را با معنا بچینید.

سفره هفت سین با ظروف دست ساز

حالا که فهمیدیم تاریخچه هفت سین از کجا آمده است، بهتر است به سراغ ایده هایی برای چیدن سفره هفت سین مدرن برویم که به حال و هوای امروزی ما نزدیک تر باشد. سفره هفت سین بهانه ای است برای دورهمی خانواده و فامیل؛ چه بهتر که این سفره را زیبا بچینیم و جشنی به یاد ماندنی بگیریم.

از آن جایی که در ایام عید خانه هرکسی پر از مهمان خوانده و ناخوانده می گردد، باید به فکر زیبایی و چشمگیری همه جای خانه باشیم. قشنگی سفره هفت سین به ظروفی که در آن چیده می گردد و سلیقه شما بستگی دارد. به سبک های مدرن علاقه دارید یا کلاسیک؟ می خواهید سفره ای مینیمال و ساده بچینید یا به سراغ ظروف ماکسیمال و پر زرق وبرق می روید؟

پیشناد ما برای اینکه نشان دهید اهل هنر و خلاق هستید، استفاده از اکسسوری های هنری و مدرن است. اگر عناصر سفره هفت سین را اصولی و درست انتخاب کنید می توانید در طول سال نیز به بهانه های مختلف از ظروف آن بهره ببرید.

صنایع دستی یکی از گزینه های همیشگی برای چیدمان سفره هفت سین است، چون تنوع زیادی دارند و با هر سلیقه ای جور درمی آیند. کافی است هنگام خرید ظروف هفت سین به سراغ صنایع دستی لوکس و مدرن بروید و ذوق و فرهنگ ایرانی خودتان را به نمایش بگذارید.

این بهار، هفت سین لاکچری بچین

تنوع ظروف و اکسسوری های هنری دست ساز به قدری گسترده است که شما را در پیدا کردن محصول موردنظرتان سردرگم می نماید؛ اما جای نگرانی نیست. در میان انواع صنایع دستی، ظروف فیروزه کوبی با هر سلیقه، رنگ، بودجه و سبکی همخوانی دارد؛ برای همین پیشنهاد ما چیدن سفره هفت سین با فیروزه کوبی است.

تنوع گسترده ظروف فیروزه کوب نیز دست شما را برای انتخاب محصول باز می گذارد تا متناسب با فضا و بودجه مدنظرتان بتوانید خریدی منحصربه فرد و ارزان داشته باشید. ترکیب رنگی آبی دریایی با مسیر خاکی در اکسسوری های مدرن فیروزه نیز با حال وهوای بهاری هارمونی جذابی به وجود می آورد و آرامش و انرژی را مهمان خانه شما می نماید.

اگر بودجه زیادی برای چیدن سفره هفت سین در نظر ندارید، اما می خواهید سفره هفت سین مدرن و شیکی بچینید از صنایع دستی فیروزه کوب سایز کوچک بهره ببرید. این محصولات برخلاق قیمت پایین، جلوه ای لوکس و فاخر دارند؛ درنتیجه با هزینه ای اندک می توانید سفره ای خیره نماینده بچینید.

اگر هم قیمت محصولات برایتان تفاوتی ندارد، می توانید یک ست کامل هفت سین فیروزه کوب بخرید و مهمانخانه خود را بهاری و لاکچری تزیین کنید. برای چیدن سفره هفت سین مدرن و لوکس باید به سراغ محصولات نفیس فیروزه کوبی بروید.

صنایع دستی آقاجانی با تنوعی بی نظیر از اکسسوری ها و ظروف فیروزه کوب، در نوروز 1402 همراه شماست تا بتوانید برای هر سفره ای محصولی ظریف و زیبا بخرید. از مزیت های فیروزه کوبی آقاجانی، ارائه کارت ضمانت نامه کتبی 10 ساله برای تمامی محصولات فیروزه کوب برند آقاجانی است که خیال شما را بابت کیفیت و اصالت کالا تضمین می نماید.

الان بخر، نوروز بچین، سال بعد پرداخت کن

اگر دلتان پیش محصولات فیروزه ای مانده است، اما درحال حاضر قادر به خرید ست هفت سین نیستید، خودتان را ناراحت نکنید. صنایع دستی آقاجانی برای رفاه حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی در نظر گرفته است تا بتوانید با مراجعه به شعب مرکزی این فروشگاه در تهران و اصفهان، هر محصولی که دوست دارید را بخرید.

البته با توجه به شلوغی های سرانجام سال و ترافیک شدید خیابان ها توصیه ما خرید اکسسوری های فیروزه از فروشگاه اینترنتی صنایع دستی آقاجانی است. با این کار هم در زمانتان صرفه جویی نموده اید و هم محصولات را در کمترین زمان ممکن و رایگان، درب منزلتان تحویل می گیرید.

منبع: فوت و فن

به "ایده های لوکس برای چیدمان هفت سین 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های لوکس برای چیدمان هفت سین 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید