اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دوران پساکرونا و با آغاز آموزش حضوری برای اساتیدی که به صورت مجازی مطالب آموزشی در دسترس دانشجویان قرار دهند، امتیاز ویژه درنظر گرفته خواهد شد.

اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آریابلاگ، محمدعلی زلفی گل با بیان اینکه، تصمیم گرفته ایم با ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها، از تجربیات دوره کرونا برای پساکرونا استفاده کنیم، گفت: این بدان معنی است که دانشگاه ها علاوه بر آموزش های حضوری، تدریس مجازی به صورت آفلاین یا برون خط نیز برای دانشجویان خواهند داشت.

وزیر علوم گفت: آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری به صورت تلفیقی به وسیله اساتید به طورحتم باعث تعمیق فهم مطالب درسی برای دانشجویان خواهد شد.

زلفی گل تاکید نمود: با آغاز کلاس های درسی به شکل حضوری در دانشگاه ها سعی خواهیم کرد، از تجربیات ارزشمند دوران کرونا استفاده کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: در دوران پساکرونا و حضوری شدن تدریس دانشگاهی برای اساتیدی که به صورت مجازی و برون خط نیز مطالب درسی در دسترس دانشجویان قرار دهند امتیاز ویژه قائل خواهیم شد.

گفتنی است، از زمان اعلام شیوع بیماری کرونا در ایران در اواخر سال 98 تا به امروز آموزش ها در دانشگاه ها در بستر فضای مجازی دنبال می گردد و به غیر از بعضی دانشگاه ها در شهر ها و استان هایی که از نظر رنگ بندی کرونایی مجاز به بازگشایی دانشگاه ها هستند، در سایر شهر ها در های دانشگاه ها همچنان به روی دانشجویان بسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید دانشگاه در پساکرونا برای آموزش مجازی امتیاز ویژه می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید