ادعای رسانه دانمارکی: ملی پوش هندبال ایران ناپدید شده است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مسابقات هندبال قهرمانی زنان دنیا از ابتدای دسامبر در اسپانیا شروع شده و روز نوزدهم این ماه به سرانجام خواهد رسید. تیم ملی هندبال زنان ایران در اتفاقی که برای اولین بار رخ می داد، در این مسابقات حاضر بود، ولی حالا خبر عجیبی در مورد تیم منتشر شده است.

ادعای رسانه دانمارکی: ملی پوش هندبال ایران ناپدید شده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، رسانه دانمارکی TV2 Sport خبر داده در جریان جام جهانی اسپانیا، شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان کشورمان، بدون هیچ اثری ناپدید شده است. این اولین خبر این چنینی از جام جهانی اسپانیا نیست و آن طور که این رسانه دانمارکی خبر داده، قبل از این، 4 بازیکن از تیم ملی کامرون هم غیب شده اند و خبری از آن ها نیست.

براین اساس، فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) و مسئولین اسپانیایی جام جهانی در صحبت با نماینده رسانه دانمارکی، این موضوع را تایید نموده اند. ژوام فورت، مسئول کمیته برگزاری جام جهانی، در این باره گفته است:

دیروز (سه شنبه)، به این موضوع پی بردیم و همچون ماجرای ناپدید شدن بازیکنان کامرون، به پلیس را در جریان گذاشتیم. بیش از این، کاری از دستمان برنمی آید.

براساس اعلام فدراسیون بین المللی هندبال، باپیری با 285 بازی ملی، رکورددار حضور در تیم ملی هندبال زنان ایران حاضر در جام جهانی اسپانیا است. ایران کارش را در جام جهانی با 6 باخت و یک برد برابر چین تمام کرد تا تیم 31 ام مسابقات لقب گیرد.

جزئیات مربوط به ناپدید شدن باپیری نامعلوم است. پلیس باید مساله را بیشتر آنالیز کند. فعلا فدراسیون هندبال ایران واکنشی به خبر ناپدیدی شقایق باپیری نشان نداده است و باید منتظر ماند و دید موضع این فدراسیون چه خواهد بود. انتشار این مطلب، در تایید یا رد خبر منتشر شده در رسانه دانماری TV2 Sport نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای رسانه دانمارکی: ملی پوش هندبال ایران ناپدید شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رسانه دانمارکی: ملی پوش هندبال ایران ناپدید شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید