اخبار مجلس

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی: بچه ها کار 20 برابر مستمری والدینشان عایدی دارند

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره شرایط بچه ها کار در کشور و عایدی بالای آن ها پرداخت و گفت: در حال حاضر 27 سازمان و ارگان متولی ساماندهی بچه ها کار هستند.

27 تیر 1402

فراوری موبایل بومی یا مونتاژ؟

وزیر ارتباطات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت بیان کرد که سال جاری بر اساس برنامه، یک میلیون گوشی مالی زیر 100دلار فراوری می گردد. البته مدت هاست که زمزمه هایی از فراوری موبایل های بومی به گوش می رسد. به همین دلیل هیات وزیران سال گذشته آیین نامه ای...

22 خرداد 1402

نماینده مجلس: مردم به علت ناتوانی در پرداخت کرایه، به سمت خانه های اشتراکی رفته اند

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضروروت برخورد با سوداگران و قیمت گذاری های کاذب در بنگاه های املاک و سایت ها گفت: تا تصویب نهایی طرح ساماندهی املاک مسکونی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گذاری های کاذب و کاهش تلاطم بازار باید قیمت از سایت ها حذف گردد.

23 اردیبهشت 1402
14 اسفند 1401

غیر حضوری شدن مدارس تهران طی فردا ، اجرای طرح زوج و فرد از در منازل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، فیروزکوه و دماوند اطلاع داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه فردا (10 دی ماه) برگزار می گردد و طرح زوج و فرد نیز از درمنازل اجرایی خواهد شد.

13 دی 1401

جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها

به گزارش خبرنگاران، مهدی مظفری، مدیرکل اداره پایش و تسهیل گری کسب وکارهای سازمان فناوری اطلاعات، سامانه 1649 را به عنوان یک پل ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی کرد که توانایی پاسخ...

3 دی 1401

افزایش حقوق ها در مسیر اجرا

قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه، ابلاغ شد.

18 آبان 1401

تعرفه حفاری و استفاده از دکل های برق برای توسعه فیبر نوری اعلام شد

رگولاتوری نرخ حفاری و حفاری زمین برای عبور کابل فیبر نوری و نصب نصب داکت، ساب داکت، میکروداکت و همین طور تعرفه استفاده از دکل ها و تیرهای برق برای نصب فیبرنوری را معین کرد.

4 آبان 1401

20 معدن نو در جنوب کرمان فعال می شود

مجاز گفت: هم اکنون 34 معدن کوچک غیرفعال در جنوب کرمان وجود دارد که با اجرایی شدن مصوبات نو، 20 معدن از این تعداد فعال می شود.

19 مهر 1401

صف آرایی کشتی های جنگی تایوانی و چینی مقابل یکدیگر

کشتی های جنگی چین و تایوان به بهانه برگزاری رزمایش دریایی، در فاصله نزدیک به خط میانی تنگه تایوان مقابل یکدیگر صف کشیدند.

19 مرداد 1401

بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه

رئیس شورای شهر تهران از بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تا انتها بهمن در شورا خبر داد و گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می کنیم. این فرایند ان شاءالله تا انتها بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل...

3 خرداد 1401

گزارشی از مراسم روز جهانی راهنمایان گردشگری

روز جهانی #راهنمایان-گردشگری با حضور مجازی جمعی از راهنمایان در ایران، به همراه پیغام هایی از وزیر میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی و بعضی سفیرهای کشورهای خارجی در ایران، گرامی داشته شد.

12 اردیبهشت 1401

واردات خودرو به ساماندهی بازار یاری می نماید

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره سامان دهی بازار خودروی داخلی معتقد است واردات، عرضه و تقاضا در بازار خودرو را هماهنگ می نماید.

7 اسفند 1400

کسب رتبه شایستگی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در بین شوراهای سطح کشور

خبرگزاری خبرنگاران-سعید پورآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان نمرات مطلوبی کسب کرد.

29 بهمن 1400

نهضت ملی مسکن برای مصرف دهک های پایین است نه سرمایه دارها

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره اینکه احداث مسکن برای دهک های پایین تر جامعه چگونه مقرون به صرفه تمام می گردد اظهار کرد چون زمین ها رایگان است و دولت بابت آن پولی نمی دهد، پس قیمت تمام شده ساخت وساز کم است؛ ضمن اینکه در شرایط رایگان...

21 بهمن 1400

پایه های مالیاتی تازه چگونه ایجاد می شوند؟

کارشناس امور مالیاتی در مورد زیر ساخت های مالیات بر مجموع عایدی توضیحاتی داد.

17 بهمن 1400

انتقاد چمران از بودجه حمل و نقل در لایحه بودجه 1401

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت بودجه ای که به مجلس رفته بودجه خوبی نبود، حتی از سال 1400 هم پایین تر است. انتظار می رود در سازمان برنامه و بودجه این بودجه اصلاح گردد.

1 بهمن 1400

مهم ترین اولویت در بودجه 1401، توسعه صادرات غیر نفتی است

میرکاظمی در دوازدهمین جلسه ستاد بودجه، بر لزوم تمرکز بر موارد مهمی از جمله توسعه صادرات غیرنفتی در بودجه سال آینده تاکید نمود.

26 مهر 1400

ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی ادامه دارد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی کرونایی خبرداد.

20 خرداد 1400

طرح عجیب مجلس درباره وزرا

به تازگی طرحی در مجلس در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تصویب، هرکدام از وزرا که اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس حداقل 3 بار از پاسخش به سوال و یا سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانع نشوند، پس از اتمام دوران وزارت از نامزدی در موارد معین، به مدت...

2 خرداد 1400
تعداد: (36)