گلکسی واچ 5 زشت ترین ساعت هوشمند سال 2022 است!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، به گفته افشاگر معروف Ice Universe، سری آینده سامسونگ گلکسی واچ 5 ممکن است از نظر زیبایی شناختی چندان خوشایند نباشد.

گلکسی واچ 5 زشت ترین ساعت هوشمند سال 2022 است!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، به نظر می رسد سامسونگ در طراحی گلکسی واچ 5 نسخه کلاسیک و قاب چرخان فیزیکی نمادین را کنار گذاشته و میخواهد آن ها را با یک نسخه حرفه ای ممتاز جایگزین کند. Ice عقیده دارد گلکسی واچ 5 زشت ترین ساعت هوشمند در سال 2022 است.

گلکسی واچ 4 معمولی در مقدار های 40 و 44 میلی متری عرضه شده بود و طبق بعضی شایعات جانشین آن، گلکسی واچ 5 در انواع 40 و 42 میلی متری عرضه می گردد. مقدار این ساعت هنوز بطور دقیق تعیین نیست، اما با توجه به اینکه انتظار می رود باتری آن 60 درصد بزرگتر از بزرگترین نسخه کلاسیک 4 (572 میلی آمپر ساعت در مقابل 361 میلی آمپر ساعت) باشد، می توان اینطور حدس زد که مقدار آن به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

بعلاوه تراشه و سیستم عامل این گوشی نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته تر شده اند. Ice پیش از این نیز گفته بود که واچ 5 پرو دارای حاشیه های بسیار بزرگی خواهد بود. او اکنون بار دیگر نیز اعلام نموده که این ساعت دارای حاشیه های بسیار بزرگ و فاقد طراحی یکپارچه خواهد بود. او بعلاوه تصویری از طراحی احتمالی این ساعت هوشمند نیز منتشر نموده است. Ice معتقد است که با ارائه گلکسی واچ 5 شکاف طراحی بین ساعت های هوشمند سامسونگ و پوشیدنی های اپل افزایش خواهد یافت.

اپل واچ سری 7 با طراحی مربعی و در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه می گردد. حاشیه های بسیار کم این ساعت هوشمند مقدار نمایشگر را به حداکثر می رساند. Ice عقیده دارد که کاربران نباید گلکسی واچ 5 را خریداری نمایند. اگرچه طراحی این ساعت هوشمند ممکن است برای بعضی ناامید نماینده باشد، اما نباید ویژگی های ممتاز ساعت های هوشمند قبلی سامسونگ را نادیده گرفت. گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک در هنگام عرضه به ترتیب سومین و چهارمین ساعت هوشمند محبوب در مدت سه ماه بودند.

انتظار نمی رود که گلکسی واچ 5 پرو دارای یک قاب چرخشی باشد، اما با توجه به شایعات منتشر شده درخصوص ویژگی های ممتاز این ساعت هوشمند، همچنان ساعت جالبی به نظر می رسد. بعلاوه انتظار می رود ساعت های بعدی نیز دارای ویژگی دماسنج جدیدی باشند که مکمل بسیاری از ویژگی های مرتبط با سلامتی موجود در حال حاضر است.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "گلکسی واچ 5 زشت ترین ساعت هوشمند سال 2022 است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 زشت ترین ساعت هوشمند سال 2022 است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید