کار متفاوت کیهان کلهر در روز سیزده بدر

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، کیهان کلهر موسیقدان و نوازنده مطرح کمانچه در روز 14 فروردین همراه با تنی چند از دوستانش به جمع آوری زباله های روز 13 بدر (روز طبیعت) پرداختند.

کار متفاوت کیهان کلهر در روز سیزده بدر

زهره سلطان آبادی (همسر کیهان کلهر) در صفحه اینستاگرامش نوشت: روز پاکسازی طبیعت از زباله هایی که بعضی هموطنان در روز طبیعت از خود، سفره ها، قلیان ها و منقل هایشان بجا نهاده اند. بسیار سپاسگزارم از بزرگوارانی که کیهان کلهر را درین روز تنها نگذاشتند.

دوستان باشگاه سوارکاری شبدیز، برادرم پیمان، آقای حسین گودرزی، آقای فرهنگ فاضلی، آقای علی قورچیان، آقای علی پیروزی و خانم بهاور و آقای سامان مرادیفر، گلناز خانم مرادیفر، آقای موعود و جناب رامین حکمت آرا، آقای مصطفی سالمی و شیما قدیمی جانم و خانم الهه عسگری و آقای فرزاد شمس، خانم و آقای گلبوستانی، آقا ذکی و مدیریت شهرک حافظیه.

معلم عزیز آقای علیرضا امتیاز که سفرش را بتاخیر انداخت، استاد بزرگوار کاوه فرهادی، استاد محمد درویش و بانو شقایق که سخاوتمندانه عشق را نثار خاک و آب نموده اند؛ و استاد محمود دولت آبادی و همسر زیبایشان آذر خانم که با چای خوشرنگ خستگی از تنمان زدودند؛ و همه رهگذران و هموطنانی که بما پیوستند.

از ایران وایا که کیسه زباله و دستکش در اختیارمان گذاشت و همراهمان قدم به قدم ایستاد؛ و در آخر متشکریم از آن آقایی که چادر نارنجی علم نموده بود و ضمن تماشای کوشش چند ساعته ما، کیسه زباله اش را جلوی چشم همه به آب پرت کرد!

منبع: فرارو

به "کار متفاوت کیهان کلهر در روز سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار متفاوت کیهان کلهر در روز سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید