کارگزار 630 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت های مختلفی شروع کرد که در نهایت توافق نهایی با یک شرکت حاصل شد و قرارداد کارگزاری با آنها منعقد شد.

کارگزار 630 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس

سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس صبح امروز نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان شروع رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر 630 میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است و متفاوت با برخی فضاسازی های اجرا شده است.

بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد ارزش کف این قرارداد برای بخش شبکه های مجازی اجتماعی، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر 220 میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی های خانگی با توجه به تعداد بازی های به جامانده 110 میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن شرایط 300 میلیارد تومان خواهد بود.

این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش ها 20 درصد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارگزار 630 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگزار 630 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید