رفتار سبک سحر قریشی در کنار 3 مرد غریبه ، عشقعلی پامنار کیست ؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران: ویدیوی سحر قریشی بازیگر زن جنجالی سینما که برای خرید نان به نانوایی رفته است را ببینید.

رفتار سبک سحر قریشی در کنار 3 مرد غریبه ، عشقعلی پامنار کیست ؟

سحر قریشی از بازیگران جنجالی ایرانی است. علاقه سحر قریشی به فعالیت در اینستاگرام زیاد است. این موضوع را می توان از فیلم ها و عکس هایی که سحر قریشی منتشر می نماید فهمید. به تازگی سحر قریشی فیلمی از خود که در نانوایی حضور دارد منتشر نموده است. در این فیلم سحر قریشی نانوایی که رفته است را معرفی می نماید.

سحر قریشی در نانوایی

سحر قریشی ویدویی از نانوایی رفتنش منتشر نموده که سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

حداقل فهمیدیم که سحر قریشی هم نانوایی می رود و این نقطه اشتراک میان زندگی ما و زندگی لاکچری بازیگران مشهور است !

چرا قریشی و طارمی ازدواج نکردند ؟

رازی که پس از سالها مدتی پیش منتشر شد درباره علت اصلی ازدواج نکردن و جدا شدن طارمی و قریشی می گوید : مهدی طارمی در یک مصاحبه رسمی گفت که با سحر قریشی دوست بوده و میخواسته با او ازدواج کند ولی این رابطه به ازدواج ختم نشد.طارمی خیلی خانواده دوست است. همواره برای پدر و مادرش احترام زیادی قائل است. معتقد است اگر به چیزی در زندگی رسیده به خاطر آنهاست.

در ماجرای خواستگاری او از یک بازیگر سینما، مادرش ظاهرا مخالف ازدواج شان بود که مهدی اتفاقا به حرفش گوش داد. او به قول خودش همواره کوشش می نماید از شر و جنجال دور باشد، ولی درخشش در پرسپولیس اتفاقا برایش حاشیه هایی داشت. از شوخی های مجازی گرفته تا همان رابطه. به شکلی که حتی تصویری از آن ها در آتلیه هم منتشر شد که باعث شد مهدی شدیدا به دل بگیرد.

او بعد از خاتمه آن ماجرا تصمیم گرفت کلا از رسانه ها دور باشد و به حاشیه های زندگی اش خاتمه دهد. حالا تصویری که از مهدی در فکر همه هست، بازیکنی حرفه ای است که فقط و فقط با فوتبال و درخشش در تیتر رسانه ها دیده می گردد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "رفتار سبک سحر قریشی در کنار 3 مرد غریبه ، عشقعلی پامنار کیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار سبک سحر قریشی در کنار 3 مرد غریبه ، عشقعلی پامنار کیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید