عکس ، زیباترین تصویر در بازی پرسپولیس، تراکتور؛ گریه روی شانه کاپیتان امیری

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور را دلداری داد.

عکس ، زیباترین تصویر در بازی پرسپولیس، تراکتور؛ گریه روی شانه کاپیتان امیری

به گزارش وبلاگ آریابلاگ حسین پورحمیدی فصل پیش در آلومینیوم اراک رقابت تنگاتنگی با علیرضا بیرانوند برای کسب دستکش طلا داشت و عملکرد او باعث شد حتی به تیم ملی هم دعوت بشود و بازی برای ایران را تجربه کند.

کادرفنی باشگاه تراکتور باتوجه به عملکرد این گلر روی او برای این فصل حساب ویژه ای باز کردند تا پس از سالها شماره یک این تیم تبریزی کسی غیر از محمدرضا اخباری باشد.

پورحمیدی فصل را بد آغاز کرد و در هفته اول با یک خروج عجیب و غریب زمینه ساز گل سوم سپاهان و غیرقابل برگشت شدن نتیجه بازی شد اما این کابوس در نقش دنیا تمام نشد و او این بار در یادگار امام نیز یک اشتباه مهلک کرد.

پورحمیدی با یک خروج عجیب، سعید صادقی را در موقعیت تک به تک قرار داد و سرخ ها نیز با اداره بازی با همان گل سه امتیاز ارزشمند را به خانه بردند. این گلر جوان که استیصال در چهره اش موج می زد پس از انتها بازی روی دو زانو نشست و زانوی غم بغل گرفت. او بعلاوه در لحظاتی به آسمان چشم دوخته بود و شرایط سختی را سپری می کرد.

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس اما او را تنها نگذاشت و برای دلداری دادنش به سمت او رفت و وی را در آغوش گرفت. مهم ترین چیز برای تراکتور و پورحمیدی در حال حاضر بازگشت روحیه این دروازه بان است تا در ادامه لیگ بتواند به تیمش یاری کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، زیباترین تصویر در بازی پرسپولیس، تراکتور؛ گریه روی شانه کاپیتان امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، زیباترین تصویر در بازی پرسپولیس، تراکتور؛ گریه روی شانه کاپیتان امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید