شرایط هوا طی روز های آینده، خنک ترین شهر های ایران کدامند؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی، بعضی نقاط استان های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، ارتفاعات استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک پیش بینی می گردد.

شرایط هوا طی روز های آینده، خنک ترین شهر های ایران کدامند؟

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: دوشنبه تا چهارشنبه (16 تا 18 مرداد) این شرایط در شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، برخی نقاط استان های سمنان و اصفهان و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: سه شنبه (17 مرداد) این شرایط علاوه بر منطقه ها ذکر شده در غرب یزد و شمال فارس نیز مورد انتظار است.

ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (15 مرداد) صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (16 مرداد) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد با احتمال رگبار و رعددو برق با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در انتها گفت: طی امروز و فردا (14 و 15 مرداد) اهواز با دمای 49 و 48 درجه سانتیگراد گرم ترین و زنجان با دمای 13 و15 و شهر کرد با دمای 13 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو

به "شرایط هوا طی روز های آینده، خنک ترین شهر های ایران کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوا طی روز های آینده، خنک ترین شهر های ایران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید