واژگونی تریلر حمل گندم در جاده شیراز به خرامه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تریلر حمل گندم به دلیل نامعلومی واژگون شده و راننده از ناحیه سر و کتف آسیب دیده و در کابین محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات، وی را خارج نموده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس دادند.

واژگونی تریلر حمل گندم در جاده شیراز به خرامه

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از واژگونی تریلر حامل گندم در محور بین شهری شیراز به خرامه اطلاع داد.

به گزارش ایسنا؛ هادی عیدی پور یکشنبه 21 خرداد به وبلاگ آریابلاگ گفت: طی تماس تلفنی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی در ساعت 10 و 56 دقیقه امروز، یک مورد حادثه واژگونی تریلر حمل گندم گزارش و بلافاصله چهار دستگاه خودروی اطفایی و امدادی و خاک پاش به همراه 12 نیروی عملیاتی، از ایستگاهای 21و 3 و18 به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: در این حادثه تریلر حمل گندم به دلیل نامعلومی واژگون شده و راننده از ناحیه سر و کتف آسیب دیده و در کابین محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات، وی را خارج نموده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی، نسبت به ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو، پاکسازی محل حادثه از گازوئیل نشت پیدا نموده با استفاده از خودرو خاک پاش و جلوگیری از حریق احتمالی، اقدام کردند.

منبع: عصر ایران

به "واژگونی تریلر حمل گندم در جاده شیراز به خرامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی تریلر حمل گندم در جاده شیراز به خرامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید