هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، هتل گلدن پالاس از هتل های لوکس و باکیفیت در شهر تفلیس است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل های تفلیس محبوبیت دارد و مسافران از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می نمایند.

هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

در هنگام اقامت در این هتل می توانید دسترسی آسانی به فرودگاه تفلیس داشته باشید، با اینکه فاصله هتل تا فرودگاه 25 کیلومتر است، اما به علت دارا بودن شاتل فرودگاهی به صورت رایگان در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.

با توجه به این که هتل گلدن پالاس در نقطه شمالی تفلیس واقع شده است، بنابراین بازدید از بزرگ ترین مرکز خرید تفلیس به نام تفلیس مال در عرض 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترس است. پل صلح تفلیس و میدان آزادی نیز با فاصله 10 کیلومتری از هتل Golden Palace Hotel Tbilisi واقع شده است. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و صبحانه اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل گلدن پالاس تفلیس

در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز بهره مند شوید. بعلاوه بخش پذیرش در لابی هتل دایر بوده و از میهمانان در هر ساعت از شبانه روز استقبال می نمایند. در بخش شستشوی هتل نیز می توانید از خدماتی خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره مند شوید. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل Golden Palace Hotel Tbilisi قابل دسترس است و استفاده از آن رایگان اعلام شده است. پارکینگ مجموعه نیز به صورت اختصاصی دایر شده و بدون احتیاج به رزرو قبلی و به صورت رایگان قابل استفاده است.

بخش بیزینس در لابی هتل دایر شده و برای برگزاری جلسات و کنفرانس کاری سالن دارد، بعلاوه در این قسمت می توانید در صورت احتیاج از فکس و فتوکپی نیز بهره مند شوید. کارکنان در هتل گلدن پالاس تفلیس بسیار مجرب بوده و همگی به زبان های عربی، انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. دسترسی به تمامی طبقات این هتل به وسیله آسانسور امکان پذیر است، بنابراین مسافرانی که مسائل جسمانی و حرکتی دارند، در هر طبقه که مایل باشند، با خیال راحت می توانند اتاق موردنظرشان را رزرو نمایند. اگر مایل باشید برای گشت وگذار می توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و برای ساعت ها در شهر تفلیس بگردید.

امکانات تفریحی هتل

در هتل گلدن پالاس می توانید از استخر سرپوشیده بهره مند شوید، بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید به باشگاه بدن سازی بروید و با مجهزترین دستگاه ها ورزش کنید.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها

اتاق های موجود در هتل گلدن پالاس روشن و دلباز هستند. در دکوراسیون اتاق ها از وسایل مدرن با رنگ های گرم استفاده شده است. انواع اتاق ها عبارت اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل با حمام اسپا، اتاق سوپرییر با تختخواب دایره و اتاق خانواده دلوکس. در داخل اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی بهره مند شوید. بعضی از اتاق ها سونا دارند و بعد از خستگی های گشت وگذار و خرید می توانید در این قسمت به آرامش برسید. سایر امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Golden Palace Hotel Tbilisi عبارت اند از مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، کمد لباس، فضای نشیمن، میز کار، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی و تلفن. در داخل اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد.

رستوران هتل

میهمانان با اقامت در این هتل می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در رستوران موجود در این هتل میل نمایند. این رستوران تراس داشته و آب وهوای عالی را می توانید در هنگام سرو غذا تجربه کنید. این رستوران در وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام و بعد از شام دایر است.

فاصله هتل گلدن پالاس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ وحش تفلیس: 10.6 کیلومتر

فاصله تا پل صلح تفلیس: 11.6 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی گرجستان: 12.2 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: 13.1 کیلومتر

فاصله تا قلعه ناریکالا: 14.6 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید