نکونام: وفادارها با من ماندند، داور بی نقص بود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد از عملکرد شاگردانش و داور در دیدار با هوادار تمجید کرد.

نکونام: وفادارها با من ماندند، داور بی نقص بود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از بازی با تیم هوادار که با فزونی یک بر صفر تیمش خاتمه یافت، اظهار کرد: این سه امتیاز شیرین را به مردم خوزستان و هواداران فولاد و همچنین بازیکنانم که امروز جانانه زحمت کشیدند، تبریک می گویم. بازیکنام لیاقت این برد را داشتند. تیمی که ما تحویل گرفتیم با توجه به مسائل و مصدومیت هایی که داشتیم و همچنان ادامه دارد، شرایط سخت بود. به ویژه این که امروز هم از دقیقه 20 بازی 10 نفره شدیم که کار خیلی سخت می شود.

وی افزود: تیم ما از نظر روحی روانی نیاز داشت که زودتر با یک برد به هماهنگی برسد اما در نیمه اول به خاطر آن اخراج کمی به هم ریختیم و نتوانستیم بازی منطقی انجام دهیم. در نیمه دوم هم با توجه به صحبت هایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم و همچنین تعویض هایی که انجام دادیم، کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. می دانستیم از بازی چه می خواهیم و می دانستیم از چه موقعیتی می توانیم به تیم هوادار ضربه بزنیم و نهایتا توانستیم این کار را انجام دهیم. اگر دقت می کردیم در ضربات ایستگاهی می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما متاسفانه نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهم تر از همه این است که کلا به تیم هوادار فقط یک موقعیت دادیم. به عنایتی تبریک می گویم تیم خیلی خوب، منسجم، قلدر و زوردار است و بازی فیزیکی مقابل ما انجام دادند. امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند. این تیم قابل احترام و بازی را برای ما سخت کردند. مخصوصا در نیمه اول که با فکر برنده شدن وارد زمین نشدیم.

وی بیان نمود: 70 دقیقه 10 نفره بازی کردن و بردن تیم هوادار که هیچ فرصتی به حریفان خود نمی دهد، خیلی سخت بود. بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند. تیم ما همان تیمی است که توانست جام قهرمانی کسب کند و سهمیه آسیایی را به دست آورد. باید به این بازیکنان اعتناد، ایمان و باور داشت تا بتوانیم به پیروزیت برسیم.

نکونام در ادامه نیز بیان کرد: پاتوسی را از دو هفته قبل نداشتیم و همچنان او را نداریم. میلاد بدرقه و ایوب والی مصدوم هستند و دیدید که محمد میری ر اهم تعویض کردم. آبشک هم در بازی مصدوم و تعویض شد. قطعا در ادامه راه چنین مسائلی را بازهم خواهیم داشت ولی امیدوارم مصدوم های تیم برسند و پزشکان تیم باید بیشتر تلاش کنند چون کار سنگین و سخت است و وظیفه داریم که ما به عنوان افرادی که سکان فولاد را در دست داریم همه با هم تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر بازیکنی که غیبت داشته باشد، باشگاه فولاد ضربه می خورد و وظیفه ماست که از این حق و حقوق دفاع کنیم و بتوانیم بازیکنان را آماده داشته باشیم. امیدوارم تیم مان به شرایط مدنظر برسد تا پیروزیت هایمان را تکرار کنیم.

وی گفت: ما حدود 2 هفته زمان داشتیم که به بازی با هوادار برسیم و سعی کردیم بازیکنان را در شرایط مسابقه کنار هم داشته باشیم تا فکر ها زودتر به هم نزدیک شوند. از نظر بدنی نتوانستیم کاری انجام دهیم و فقط کمی تغییرات ساده انجام دادیم. دو فصلی که من این جا بودم، تیمم 120 دقیقه می دوید و مبارزه می کرد، آن هم باتوجه به بودن مربی اسپانیایی مان و کاری که تیم پزشکی مان انجام می دادند اما هنوز نتوانسته ایم و قطعا این ایراد را نمی توانیم اکنون برطرف کنیم زیرا باید هر چهار یا پنج روز یک بار بازی کنیم. دوران آماده سازی برای ما سخت می شود و باید بگذاریم تا نیم فصل و در نیم فصل بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من بازی را حرفه ای نگاه می کنم و همه باید در چارچوب قراردادمان کار کنیم و خوب بازی کنیم تا در نهایت تیم به قهرمانی برسد. تمام بازیکنانم مثل برادر من هستند و همه را دوست دارم و برای آن ها زحمت می کشم و دوست دارم آن ها پیشرفت کنند. همه بازیکنان برای من یکی هستند، مگر این که بازیکنی در بازی و تمرین، عملکردش از دیگری ضعیف تر باشد که آن موقع تفاوت دارد.

وی بیان کرد: یوسو قطعا به تیم فولاد اضافه می شود و در حال تلاش هستم که مربی خارجی که سال گذشته با ما بود و امسال با رئال مادرید است را حداقل هر ماه یا دو، سه ماه یک بار کنارمان داشته باشیم. مربیان کادر قبلی فولاد هم همگی دوستان من و قابل احترام هستند. من با آنها صحبت نکردم اما ترجیح می دهم در هر جایی که کار می کنم، کادر و کسانی که وفادار هستند و کنارم بودند را همیشه با خودم داشته باشم چون با تفکراتم آشنا هستند زیرا من در کارم یکسری اصول، قوعد و چارچوب دارم که برای من اگر دائما تغییر داشته باشم، سخت می شود. به خاطر همین کادرم را همیشه حفظ می کنم.

نکونام گفت: تعویضی های ما خیلی خوب کار کردند و توانستند روندی که می خواهیم را حفظ کنند. بوحمدان بازیکن با کیفیتی است و سال های قبل هم مدنظر من بود که به تیم فولاد اضافه شود. برای او خوشحالم که گل زد. او بازیکن همین استان است. در کل تیم مان برنده شد و امروز فولاد برد و خوشحال شدم. هواداران فولاد لیاقت دارند که یک تیم جان دار داشته باشند.

وی در خاتمه نیز با تمجید از عملکرد داور نیز بیان نمود: با این که بازیکن تیم ما اخراج شد ولی قضاوت داور خیلی بی نقص بود. من صحنه اخراح بازیکنم را ندیدم اما قضاوت آقای داور فوق العاده و بی نقص بود و به او خسته نباشید می گویم. فکر کنم اولین قضاوت این داور در این دو فصل برای فولاد بود که فوق العاده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نکونام: وفادارها با من ماندند، داور بی نقص بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: وفادارها با من ماندند، داور بی نقص بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید