موتور هوندا روی سکو های استادیوم غدیر اهواز!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، استقلال ملاثانی در این دوره از رقابت های جام حذفی با شکست دادن آرمان گهر و مس کرمان پیروز شده بود به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کند و با قرعه طرفدار تهران رو به رو شد. استقلال ملاثانی در این مسابقه میزبان طرفدار بود و استادیوم غدیر اهواز را برای میزبانی انتخاب کرد. طرفداران فوتبال دوست خوزستانی، این تیم را تنها نگذاشتند و یکی از جایگاه ها به طور کامل پر شده و در سکو های دیگر نیز به طور پراکنده طرفداران دیده می شدند.

موتور هوندا روی سکو های استادیوم غدیر اهواز!

یکی از اتفاقات جالب توجه در حاشیه این بازی که با رجحان طرفدار به سرانجام رسید، حضور طرفداران زن در سکو های طبقه دوم کنار مردان در ورزشگاه غدیر بود و بعضی طرفداران استقلال ملاثانی به صورت خانوادگی این بازی را از نزدیک دیدن کردند.

یکی دیگر از قاب های عجیبی که شاید هیچوقت در فوتبال حرفه ای دیده نشده باشد، ورود موتور سیکلت به سکو های طبقه دوم بود و یکی از دیدنگران این بازی موتورش را درست کنار خود در ورزشگاه پارک کرد و مشغول دیدنی بازی شد!

طرفداران حاضر در ورزشگاه انرژی خاصی داشتند و در طول بازی دقایق کمی ساکت بودند و روی طرفدار فشار زیادی گذاشتند که سبب شد این تیم در نیمه دوم گل مساوی را بخورد و کار برای این تیم تهرانی سخت دنبال شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "موتور هوندا روی سکو های استادیوم غدیر اهواز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور هوندا روی سکو های استادیوم غدیر اهواز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید