مسخره ترین پنالتی تاریخ فوتبال!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، یک بازیکن فوتبال دبیرستانی ژاپنی ممکن است مسخره ترین پنالتی تاریخ را که 35 ثانیه طول کشیده زده باشد.

مسخره ترین پنالتی تاریخ فوتبال!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، علیرغم روش غیر متعارف، بازیکن دبیرستان ریوتسو توانست دروازه بان را فریب داده و برای تیمش گلزنی کند.

این گل در جریان مسابقه بین دو تیم دبیرستانی ریوتسو کیزای اوگاشی و کیندای واکایاما به ثمر رسیده است.

در ویدئوی منتشر شده بازیکن شماره 5 ریوتسو بدون هیچ عجله ای به سمت نقطه حرکت می کند و توپ را روی نقطه پنالتی قرار می دهد. این بازیکن پس از چند ثانیه خیره شدن به توپ، در حالی که مستقیماً به دروازه بان نگاه می کرد، چند قدم از توپ به عقب برداشت.

داور در سوت خود دمید. با این حال، شماره 5 مصمم به انجام کار ها در زمان خودش بود. او پس از 14 ثانیه ثابت ایستادن، در حالی که به دروازه بان خیره شده بود، شروع به دویدن کرد. با برداشتن گام های کوچک، به آرامی به سمت توپ حرکت کرد. با فاصله کمی از توپ، بازیکن کمی پرش کرد، اما باز هم به آن ضربه نزد. در نهایت، بازیکن لحظه خود را انتخاب کرد و توپ را به گوشه سمت راست پایین دروازه زد و دروازه بان به سمت چپ شیرجه زد.

این مسابقه در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 به نفع ریوتسو به سرانجام رسید، اما نحوه پنالتی زدن بازیکن شماره 5 در شبکه های اجتمای بحث برانگیز شده و بسیاری آن را به سخره گرفته اند.

منبع: فرارو

به "مسخره ترین پنالتی تاریخ فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسخره ترین پنالتی تاریخ فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید