ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرعامل مهد کار آفرینی پگاه پایا، در خصوص نحوه فروش محصولات آرایشی قاچاق در کشوراظهار داشت: آرایشگران، یکی از اصنافی بودند که در دوران کرونا، به شدت آسیب دیدند، به طوری که بعضی از آنها مجبور شده اند شغل و حرفه خود را رها نموده و سراغ کار دیگری بروند تا امرار معاش نمایند.

ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حسین نورالدین حاج حسینی با اشاره به آمارها و گزارش هایی که از مصرف بالای محصولات آرایشی در کشور خبر می دهد، گفت: قطعاً وقتی تقاضا برای مصرف زیاد گردد، عرضه نیز باید به تناسب تقاضا افزایش یابد.

حاج حسینی ادامه داد: کشور ما در حوزه محصولات آرایشی، بیشتر وارد نماینده است. به همین دلیل غالبا موضوع محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی مطرح است.

وی با اشاره به موضوع فروش داغ محصولات آرایشی قاچاق در کشور، گفت: اصولاً محل فروش محصولات آرایشی قاچاق، همایش هایی است که در شهرهای مختلف برگزار می گردد و در آنجا این محصولات محصولات معرفی می گردد.

حاج حسینی اضافه نمود: به این روش فروش محصولات آرایشی در قالب معرفی در همایش ها و…، فروش داغ گفته می گردد که فروشنده محصولات تقلبی و قاچاق، با معرفی و تبلیغ محصول خود، در صدد فروش این محصولات به آرایشگاه ها بر می آیند.

وی به اهمیت ساماندهی آرایشگران کشور، اشاره نمود و گفت: آنالیز ها نشان داده که بیش از نیمی از آرایشگاه ها در شهرهای مختلف کشور، بدون پروانه صنفی فعالیت می نمایند. فعالیت این دسته از آرایشگران بدون کسب پروانه کار، باعث شده خدماتی فراتر از کارهای آرایشی در این آرایشگاه ها ارائه گردد.

حاج حسینی در سرانجام، به برگزاری دهمین نکوداشت سراسری آرایشگران کشور اشاره نمود وگفت: هر سال نکوداشت آرایشگران کشور با هدف تقدیر از خدمات این صنف برگزار می گردد که سال جاری نیز در روزهای 26 تا 28 آبان 99 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، این برنامه در جزیره کیش برگزار می گردد.

منبع: اقتصادنیوز

به "ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید