قهرمانی باشگاه های زنان آسیا؛ پیروزی باریج اسانس در نخستین گام

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تیم والیبال باریج اسانس ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی باشگاه های آسیا پیروز به شکست نماینده کشور قرقیزستان شد.

قهرمانی باشگاه های زنان آسیا؛ پیروزی باریج اسانس در نخستین گام

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا از امروز (یکشنبه چهارم اردیبهشت) در شهر سمئی قزاقستان شروع شد.

تیم باریج اسانس کاشان در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 7 حریف خود را از پیش رو برداشت تا سه امتیاز ارزشمند به دست آورد.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نیز مسابقه تیم باریج اسانس کاشان مقابل قرقیزستان را از سالن مسابقه نظاره گر بود.

باریج اسانس از ساعتت 12 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود به مصاف نماینده دوم کشور قزاقستان (کوانیش) می رود.

** رکورد بیشترین اختلاف امتیاز در یک ست برای نماینده والیبال ایران

تیم باریج اسانس در ست سوم ملاقات با قرقیزستان پیروز به شکست حریف با امتیاز 25 بر هفت شد تا کمترین پوئن در یک ست را به حریف واگذار نموده باشد و در این زمینه رکورددار این دوره از مسابقات گردد.

تیم دایموند فود ایتالیا در ست اول و دوم مسابقه برابر نماینده ازبکستان 25 بر 8 به پیروزی رسیده بود و از نظر این داده آماری در جایگاه دوم واقع شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا در سال 2022 در یک گروه به صورت دوره ای برگزار می گردد، سپس تیم های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا، و تیم های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز با هم ملاقات می نمایند.

در نخستین روز این رقابت ها تیم های باریج اسانس ایران، دایموند فود تایلند و آلتای قزاقستان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

حضور تیم های ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا از سال 2008 شروع و در 12 دوره حضور نمایندگان ایران برترین نتیجه در سال 2021 به نام سایپا با قرار گرفتن در جایگاه چهارم ثبت شده است.

نتایج روز نخست مسابقات جام باشگاه های آسیا به توضیح زیر است:

نماینده ازبکستان صفر - دایموندفود تایلند 3

آلتای قزاقستان 3 - کوانیش قزاقستان یک

باریج اسانس کاشان 3 - نماینده قرقیزستان صفر

برنامه دومین روز مسابقات به قرار زیر است:

دایماندفود تایلند - کوانیش قزاقستان (ساعت 11 به وقت محلی)

باریج اسانس کاشان - نماینده ازبکستان (ساعت 14 به وقت محلی)

آلتای قزاقستان - قرقیزستان (ساعت 17 به وقت محلی)

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قهرمانی باشگاه های زنان آسیا؛ پیروزی باریج اسانس در نخستین گام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی باشگاه های زنان آسیا؛ پیروزی باریج اسانس در نخستین گام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید