عکس های جاسوسی جدیدترین مرسدس برقی ، EQA با سیستم خودران عرضه می شود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خط تولید مرسدس بنز در سال های آینده دست خوش تحولی عمیق خواهد شد و به شدت به سمت تولید خودروهای دارای باتری برقی سوق پیدا خواهد کرد. این تحول شامل ارائه مدل های سطح پایه مانند خودروی سدان ای کیو ای (EQA) در آینده می شود.

عکس های جاسوسی جدیدترین مرسدس برقی ، EQA با سیستم خودران عرضه می شود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ و به نقل از موتور1، پیش نمایش های تازهی از این خودرو ارائه شده که نشانگر این این است که این مدل قبل از عرضه در سال 2024 چه شکلی خواهد بود.

عکس های جاسوسی اخیر، آزمایش های زمستانی سدان EQA به تصویر کشید. در جریان این تست های زمستانی این خودرو را با روکش استتار کرده بودند. در رندر انحصاری موتور 1، پوشش های این خودرو جدا شده تا طراحی احتمالی آن را آشکار کند. با این حال تصاویر ارائه شده از طریق موتور 1، تصاویری نسبتا کلی است و بسکمک از جزئیات ظاهری ظریف خودرو در این تصاویر پنهان می ماند، به نظر می رسد سدان تازه ترکیبی باشد از مدل سی ال ای که به تازگی باز طراحی شده و ظاهر برندهای ای کیو.

عکس رندر مرسدس سی ال ای (CLA)

مرسدس سی ال ای برقی احتمالا روی پلتفرم تازه ام ام ای این خودروساز که برای مرسدس های برقی ساخته شده، سوار خواهد شد. انتظار می رود از این پلتفرم در سال 2024 رونمایی شود. مرسدس این پلتفرم را ابتدا برای خودروهای بنز بی ای وی طراحی کرد، اما این پلتفرم همچنین می تواند موتورهای گازی و دیزلی را در خود جای دهد. خودروی تازه مرسدس EQA باید با بسته های باتری نسل تازه و موتورهای برقی کارآمد وارد بازار شود.

عکس جاسوسی نسل بعدی مرسدس ای کیو ای (ٍEQA)

این احتمال وجود دارد که مرسدس در ماه مه 2022 برخی از ویژگی های ظاهری این خودروی تازه را فاش کرده باشد، گفته می شود مرسدس تازه برقی با نام EQA نشانه های ظاهری از کانسپت ویژن ای کیو ایکس ایکس(Vision EQXX) را داشته باشد. EQXX دارای ضریب درگ فوق العاده لغزنده 0.17 بود که به آن کمک کرد برد موجود خودروهای برقی مرسدس را تا 999 کیلومتر افزایش دهد. مشخص نیست چه چیزی می تواند حمل کند، اما تصاویر جاسوسی خودروی تازه EQA را با سقفی شیب دار نشان می دهد. روکش اضافی در جلو نشان می دهد که مرسدس در حال اصلاح چهره برای بهبود شرایط آئرودینامیک خودروی تازه خود است.

این احتمال وجود دارد که مرسدس بنز نام EQA را در زمان عرضه خودرو حذف کند. در گزارشی که اوائل ماه جاری انتشار یافت، اعلام شد که این شرکت قصد دارد از سال 2024 نام تجاری EQ خود را حذف کند. اولین مدلی که ظاهرا ساختار نامگذاری کنونی را کنار گذاشته، جی کلاس برقی است که سال آینده به فروش خواهد رسید. ظاهرا مرسدس دیگر نیازی به برند فرعی ندارد زیرا خودروهای برقی به محصول اصلی آن تبدیل شده اند. با این حال، این خودروساز احتمالاً برند EQ را برای خدمات و لوازم جانبی خودروهای برقی خود حفظ خواهد کرد.

خودروی تازه برقی EQA باید حداقل 200 اسب بخار (149 کیلووات) داشته باشد، در حالی که مرسدس این مدل را در دو پیکربندی جلو و چهار چرخ متحرک با طرح بندی تک موتوره و دو موتوره ارائه می کند. انتظار می رود که در در روند تست خودرو بردی بین 450 تا 550 کیلومتر ارائه دهد. خودروی تازه مرسدس احتمالا با تازهترین نرم افزار و استانداردهای ایمنی عرضه می شود و باید بتواند رانندگی اتوماتیک مشروط سطح 3 را با فناوریدرایو پایلوت (Drive Pilot)خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویری از تازهترین غول آلمانی | آشنایی با هیولای قدرتمند مرسدس بنز
منبع: همشهری آنلاین

به "عکس های جاسوسی جدیدترین مرسدس برقی ، EQA با سیستم خودران عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های جاسوسی جدیدترین مرسدس برقی ، EQA با سیستم خودران عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید