شگفت انگیزترین ساحل ها، مکان هایی که باید حتما ببینید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اولودنیز

اولودنیز یه روستای کوچیک تو سواحل جنوب غربیه ترکیه است که تو دریای اژه واقع شده.

شگفت انگیزترین ساحل ها، مکان هایی که باید حتما ببینید

این خلیج شنی تو یه تالاب آبی رنگ قرار گرفته. این ساحل فوق العاده قشنگ به خاطر سایه های فیروزه ای رنگش معروف شده و جز یکی از بهترین و زیباترین ساحل ها برای عکسبرداری دریای مدیترانه به حساب میاد. بعلاوه اولودنیز به خاطر چشم اندازهای وسیع و منحصر به فردی که داره به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان در نظر گرفته شده.

اولودنیز که اخیرا به عنوان یکی از 5 ساحل بی نظیر جهان انتخاب شده تور مسافرتی فوق العاده ای را در اختیار جهانگرد ها و توریستان قرار می دهد. این ساحل با توجه به آب روشن، هوای مطبوع و بعلاوه تفریحات فوق العاده ای که در اختیار توریستان قرار داده از مجذوب کننده ترین سواحل جهان محسوب می گردد.

می توانید در این ساحل غواصی کنید و از منظره ها زیر آب لذت ببرید با انواع گونه های دریایی از نزدیک آشنا شوید و یاتور طبیعت گردی یک روزه ای را به طبیعت اطراف ترتیب ببینید.

زلاتنی رَت

این ساحل بین معروف ترین ساحل های اروپا قرار گرفته که همین موضوع باعث شده تا یکی از جاذبه های جهانگردی برتر تو کرواسی باشه و به عنوان 10 ساحل بی نظیر در جهان نامگذاری بشه. زلاتنی رت نزدیک شهر بل تو ساحل جنوبی جزیره برک قرار داره. شکل شگفت انگیز ساحل با جزر و مد و جریانات باد تغییر می کنه که واقعا مسحور کننده است.

این ساحل دیدنی و مجذوب کننده که از بهترین های کرواسی به شمار میرود در حوالی شهر بل قرار گرفته. آب زلال، طبیعت آرام و مجذوب کنندهیت های بصری این ساحل به معروفیت آن یاری نموده تا جایی که هر روزه شاهد حضور انواعتور مسافرتی در منطقه هستیم.

تاپوآتای

این ساحل فوق العاده زیبا با چشم اندازهای وسیعی که از تالاب آیتوتاکی داره باعث شد تا جایزه بهترین ساحل استرالیارو که سال 2008 تو سیدنی برگزار گردید از آن خودش کنه.

بَس

ساحل بس تو جنوب ویرجین گردا، که سومین جزیره از بکرترین جزیره های انگلیسه قرار داره. تخته سنگ گرانیتی بزرگی که تو ساحل قرار داره باعث شده تا تونل های مجذوب کنندهی بوجود بیاد و غارهایی که رو به دریاست فوق العاده چشم نواز و دل انگیزن.

ساحل نواجیو

نواجیو یا ناواجیو یه خلیج کوچیک شنی جدا شده تو جزیره زاکینسسِ که فقط به وسیله قایق قابل دسترسیه. این ساحل زیبا یکی از ساحل های تجاری یونانه و به خاطرداشتن صخره های سنگ آهک، سواحل شنی سفید و دریای آبی شفاف هر ساله هزاران توریست رو جذب خودش می کنه.

ساحل ناواجیو که در شمال غربی جزیره زاکینتوس قرار گرفته با مجذوب کنندهیت های بصری و زیبایی های طبیعی می تواند یکی از مقاصد عالی برای توریستانتور طبیعت گردی باشد. این ساحل با بهره مندی به ساحلی زیبا شن هایی سفید و آب زلال و شفاف خود بین سواحل یونان معروف است و توانسته حجم قابل توجهی از مسافرانتورهای طبیعت گردی را به خود جذب کند

منبع: همگردی

به "شگفت انگیزترین ساحل ها، مکان هایی که باید حتما ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین ساحل ها، مکان هایی که باید حتما ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید