شهریه بالای دانشگاه پردیس خودگران دغدغه دانشجویان شد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شهریه بالای دانشگاه های پردیس خودگردان دانشجویان جدیدالورود را به دردسر انداخت.

شهریه بالای دانشگاه پردیس خودگران دغدغه دانشجویان شد

این روز ها دانشجویان دغدغه ثبت نام و پرداخت شهریه دارند تا به تحصیل خود در دانشگاه ها ادامه دهند. این موضوع دانشجویان جدیدالورود را بیشتر دغدغه مند کرده است به ویژه آن هایی که در دانشگاه های شهریه پرداز پذیرفته شده اند. یکی از دانشگاه هایی که شهریه پرداز است و مبلغ شهریه آن نیز بسیار بالاست پردیس خودگردان است. دانشجویانی که پردیس خودگردان پذیرفته شده اند با مشکل مبلغ بالای شهریه روبرو شدند و برای ثبت نام به دردسر افتادند. این دانشجویان با ارسال پیغامی از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

پیغام متن شهروند:

با سلام و احترام، اینجانب در آزمون ورودی سال 1401، در کد رشته 31884 داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران - شهریه پرداز پذیرفته شده ام.

عنوان کد رشته قبولی کنکور در نتایج نهایی سازمان سنجش برای اینجانب پردیس خودگردان دانشگاه تهران بوده، ولی طی تماس های اخیر با دانشکده مربوطه اعلام کرده اند که خودگردان هیچ تفاوتی با بین الملل نداشته و محل تحصیل و شرایط تحصیل یکسان با دانشجویان ورودی از خارج کشور هست.

این در حالی است که چنین اطلاعیه ای به هیچ عنوان چه در سایت سنجش چه در سایت خود دانشگاه قبل و یا بعد از انتخاب رشته مطرح نشده و بطور ناگهانی و بدون اطلاعیه قبلی دانشکده بین الملل ادعا داره که شهریه هر ترم بیش از 50 میلیون تومان است که این میزان هنگفت شهریه به هیچ عنوان در هیچ جایی ذکر نشده بود و فقط بصورت شفاهی در طی دو سه روز اخیر تماس های ما با دانشکده اعلام شده است.

انتخاب رشته اینجانب با علم به عرف معمول دانشگاه های پردیس اجرا شده و چه بسا اگر این اطلاع رسانی در دفترچه انجام می شد که این رشته شهریه پرداز همان حکم بین المللی را داراست، آن رشته را انتخاب نمی کردم.

خواهشمند است دستور فرمایید ضمن رسیدگی به این موضوع در احقاق حقوق ما بعنوان یک شهروند یا دانشجو، به عرف سایر دانشگاه های شهریه پرداز محاسبه و اخذ کنند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندوبلاگ آریابلاگ اینجا کلیک کنید

وبلاگ آریابلاگ شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شهریه بالای دانشگاه پردیس خودگران دغدغه دانشجویان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه بالای دانشگاه پردیس خودگران دغدغه دانشجویان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید