تور ارزان روسیه: تور روسیه ارزان: شب های سفید روسیه ، فهرست تفریحاتی که باید در این شب ها انجام دهید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در این مقاله قصد داریم تا شما را با پدیده ای عجیب و خارق العاده که در روسیه اتفاق

تور ارزان روسیه: تور روسیه ارزان: شب های سفید روسیه ، فهرست تفریحاتی که باید در این شب ها انجام دهید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین تماشا کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین تماشا کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

می افتد، آشنا کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پدیده خارق العاده شب های سفید روسیه

سن پترزبورگ شهری است که در کشور روسیه قرار گرفته است. این شهر به خاطر شب های سفید معروفیت فراوانی دارد. هر ساله از اواخر ماه مه تا اواسط ماه ژوئیه (از خرداد تا اوایل تیر) یک پدیده جوی خارق العاده ای در این شهر اتفاق می افتد. در این پدیده شگفت انگیز

خورشید به طور کامل غروب نمی نماید. بلکه آسمان با نوری شبیه به نور غروب خورشید روشن می ماند. عده ای معتقدند که پدیده شب های سفید تنها در سن پترزبورگ اتفاق می افتد، اما جالب است بدانید که این پدیده نیز در تمامی کشورهایی که به قطب شمال نزدیک هستند نیز اتفاق می افتد. علاوه بر شهرهای دیگر روسیه، کشورهای دیگری نیز این پدیده مجذوب نماینده را مشاهده می نمایند که عبارتند از: سوئد، نروژ، فنلاند.

اما این پدیده مجذوب نماینده بیشتر در سن پترزبورگ قابل روئیت می باشد. علت آن نزدیکی بیشتر به قطب شمال می باشد.

شب های سفید روسیه یک جاذبه بی همتا

شب های سفید سن پترزبورگ را می توان یکی از جاذبه های اصلی شهر دانست. همزمان با آغاز شب های سفید، گردشگران بسیار زیادی برای تماشا این پدیده مجذوب نماینده از سایر کشورهای دیگر به سن پترزبورگ می آیند. هم چنین جشن های بسیار زیبایی در این دوران برگزار می گردد. گردشگران می توانند در زمان وقوع این پدیده بر روی پل های متحرک حرکت نمایند و سفرهایی دریایی با قایق که از رودخانه Neva انجام می گردد را مشاهده نمایند.

برگزاری فستیوال های مختلف در زمان وقوع پدیده شب های سفید

در زمان وقوع پدیده شب های سفید، فستیوال های مختلفی از جمله نمایش های اپرا، باله، موسیقی کلاسیک، نمایش های فولکلور، اپرای روباز برگزار می گردد.

در زمان وقوع شب های سفید، ازموزه آرمیتاژ بازدید کنید

شب های سفید، زمانی بسیار مناسب برای بازدید از موزه آرمیتاژ می باشد. در این موزه نزدیک به سه میلیون قطعه باستانی وجود دارد. هم چنین پیش بینی شده است که بازدید از کل این موزه نزدیک به 25 سال طول می کشد. پس، از زمان آغاز شب های سفید، نهایت استفاده را برای بازدید از موزه آرمیتاژ ببرید.

Scarlet sails را می توان بزرگترین شب سال در سن پترزبورگ دانست

Scarlet sails را می توان بزرگترین شب سال در سن پترزبورگ دانست، در این شب مردم و گردشگران بسیار زیادی برای تماشای آتش بازی، قایق رانی، نمایش آب و موسیقی و هم چنین مشاهده قایقی با بادبان های قرمز که متعلق به قرن 1700 میلادی است

به سواحل رودخانه Neva می آیند و از این پدیده مجذوب نماینده عکس می گیرند. هنگامی که ساعت از 1 بامداد بگذرد، متوجه شب های سفید خواهید شد.

سفر دریایی شگفت انگیز را در این دوران تجربه کنید

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای تماشا این پدیده مجذوب نماینده می خواهید راهی سن پترزبورگ شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که در طول سفر خود حتما یک سفر دریایی با قایق را که از رودخانه Neva عبور می نماید، تجربه کنید.

سفر دریایی شبانه بر روی رودخانه Neva و تماشای پل های متحرک یک تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

در شب چراغ های ساختمان های شهر روشن می شوند و یک انعکاس فوق العاده زیبایی را بر روی آب رودخانه ایجاد می نمایند. عظمت معماری روسی در حاشیه رودخانه Neva بسیار زیاد است. پس حتما در طول بازدید از پدیده شب های سفید، خود را به یک سفر دریایی

باشکوه دعوت کنید.

منبع: ژیوار

به "تور ارزان روسیه: تور روسیه ارزان: شب های سفید روسیه ، فهرست تفریحاتی که باید در این شب ها انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تور روسیه ارزان: شب های سفید روسیه ، فهرست تفریحاتی که باید در این شب ها انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید