زنگنه: تمام کوشش کادرفنی انتخاب بهترین ها خواهد بود، فرایند حضور عباسعلی در اردو را اعلام می کنیم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تمام کوشش خود را انجام می دهیم تا بهترین ها از دل مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شوند.

زنگنه: تمام کوشش کادرفنی انتخاب بهترین ها خواهد بود، فرایند حضور عباسعلی در اردو را اعلام می کنیم

پگاه زنگنه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آریابلاگ، در مورد حضورش در کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته جز جدایی ناپذیر زندگی ام است و از حضور دوباره در کاراته مسرور هستم. در سالیان حضور در تیم ملی تجربیات زیادی را به دست آوردم و با مربیان بزرگی کار کردم و دوست دارم این تجربیات را در کنار فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به ملی پوشان انتقال بدهم. امیدوارم بتوانیم قدم های خوبی را برداریم تا کاراته ایران به قلعه های برتر جهان بازگردد.

وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: از رقابت های قهرمانی کشور در رقابت های انتخابی حضور داشتم. روز پنجشنبه نیز مرحله سوم با حضور تمامی مدعیان برگزار گردید و شاهد رقابت بسیار خوبی بین بچه ها بودیم و همه به معنای واقعی کلمه جنگیدند. از لحاظ سطح فنی شاهد مسابقات قابل قبولی بودیم، اما برای پیروزیت در مسابقات آینده باید بیشتر کار کنیم. قرار است پس از دو هفته استراحت و یک ریکاوری مرحله دوم دور سوم انتخابی برگزار گردد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که نتایج مسابقات در داخل تاتامی رقم خورد و داوری ها در نتایج تاثیرگذار نبود، گفت: اشتباهات داوری ممکن است در هر سطح از مسابقات وجود داشته باشد، اما به زعم من و کادرفنی اشتباهات مختصری وجود داشت که در نتایج کلی اثرگذار نبود. در چند مورد نیز شک وجود داشت و ما ویدیو چک را کنترل کردیم و متوجه شدیم تصمیمات درست بود.

زنگنه در مورد شرایط حمیده عباسعلی بیان کرد: عباسعلی یکی از سرمایه های کاراته ایران است و تجربیات و توانایی های او بر کسی پوشیده نیست. او طی هماهنگی با فدراسیون کاراته، قرار است کارهای بدنسازی را انجام بدهد. به خاطر شرایط خاص عباسعلی، قرار است فرایند حضور او در اردو را با مشورت کادرفنی و نظر فدراسیون اعلام کنیم.

وی در مورد اینکه حرف و حدیث های همیشگی مسابقات انتخابی گفت: قطعاً همه مربیان دوست دارند بهترین انتخاب گردد، اما با دید مثبت نیز نگاه کنیم امکان خطا از هر انسانی وجود دارد. فکر می کنم تا امروز و در مراحل مختلف انتخابی، اتفاقی رخ نداده است که اجازه نداده باشد بهترین های ما بالا بیایند. تمام کوشش کادرفنی این خواهد بود که نفراتی که از دل مسابقات انتخابی بیرون می آیند، بهترین ها باشند تا یاری نمایند در سه رویداد سال آینده پیروز باشیم و پرچم کشورمان را بالا بریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زنگنه: تمام کوشش کادرفنی انتخاب بهترین ها خواهد بود، فرایند حضور عباسعلی در اردو را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: تمام کوشش کادرفنی انتخاب بهترین ها خواهد بود، فرایند حضور عباسعلی در اردو را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید