داوطلب کرونایی منتشر کننده سوالات کنکور هنر 99 تحویل مراجع قضایی شد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری داوطلب کرونایی منتشر کننده سوالات کنکور هنر اطلاع داد.

داوطلب کرونایی منتشر کننده سوالات کنکور هنر 99 تحویل مراجع قضایی شد

فاطمه زرین امیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ آریابلاگ درباره داوطلب کرونایی که امروز با گوشی خود از سوالات کنکور هنر عکس گرفته و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر نموده بود، گفت: بعد از انتها آزمون دروس عمومی، یک داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی تهران با سوءاستفاده از احساسات عوامل اجرایی و بیماران کرونایی، موبایل به سر جلسه برد، از سوالات عکس گرفت و به شبکه های اجتماعی ارسال کرد.

وی با بیان اینکه این کار پس از انتها کنکور عمومی صورت گرفته است، اضافه کرد: فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و با توجه به اظهارات این فرد، فرد قصد تقلب نداشت و هدفش بیشتر موضوع القای لو رفتن سوالات کنکور با توجه به شرایط موجود بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مجازات در نظر گرفته شده برای این فرد تاکید نمود: با توجه به بند ز قانون رسیدگی به تخلفات جرائم آزمون های سراسری که مصوب مجلس شورای اسلامی است، همچنین با توجه به مجازات مشخص شده در این قانون، این فرد به محاکم دادگستری معرفی گردید و مجازات پیش بینی شده در قانون شامل جزای نقدی از 10 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال یا حبس از یک ماه تا پنج سال یا هر دو مجازات در این زمینه اجرا می گردد.

به گفته وی، سازمان سنجش برای این گونه افراد متخلف تقاضای اشد مجازات را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داوطلب کرونایی منتشر کننده سوالات کنکور هنر 99 تحویل مراجع قضایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلب کرونایی منتشر کننده سوالات کنکور هنر 99 تحویل مراجع قضایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید