داوران جایزه زاون در جشنواره34 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران (پانا) - دبیر جایزه زاون با اعلام اینکه جایزه بخش زاون امسال هم در جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان حضور دارد نام کرد که شاگردان مرحوم زاون مسئولیت داوری فیلم های بخش مسابقه ایران را در سی و چهارمین دوره جشنواره بر عهده خواهند گرفت.

داوران جایزه زاون در جشنواره34 معرفی شدند

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، سیاوش گلشیری دبیر جایزه زاون اظهار کرد: امسال هم به مانند سال های گذشته تصمیم بر آن شد تا هیئتی متشکل از شاگردان مرحوم زاون، مسئولیت داوری فیلم های بخش مسابقه ایران را در سی و چهارمین دوره جشنواره بر عهده بگیرند. تیم داوری امسال متشکل از بنده به نام دبیر بخش، زهرا نیازی از مستندسازان و عطیه زارع فیلم ساز اصفهانی است.

وی ادامه داد: جایزه زاون از سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان به نام پاسداشت فعالیت های این منتقد، پژوهشگر، مدرس و کارگردان فقید سینمای ایران برگزار شده است که در دوره سی و یکم پیشکسوتان و هنرمندان سینمای ایران، داوران این بخش بودند و از دوره سی ودوم به بعد هم شاگردان مرحوم زاون مسئولیت این کار را برعهده گرفتند.

دبیر جایزه زاون در پایان گفت: در دوره سی و یکم فیلم ضربه فنی ساخته غلامرضا رمضانی از ایران، دوره سی ودوم فیلم جادوگر کوچک ساخته مایکل شارر از آلمان و در دوره سی وسوم هم فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی از ایران فیلم های منتخب این بخش بودند.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان در بخش استانی از 16 تا 20 مهر 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "داوران جایزه زاون در جشنواره34 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران جایزه زاون در جشنواره34 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید