حرف های احساسی رونالدو پس از حذف در جام جهانی قطر

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران - رونالدو در جام جهانی بعدی 41 ساله خواهد شد و احتمالا این آخرین حضور او در بزرگترین صحنه رقابت دنیای فوتبال بوده است.

حرف های احساسی رونالدو پس از حذف در جام جهانی قطر

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی از جام دنیای 2022 قطر خداحافظی کرد. فوق ستاره 37 ساله پرتغالی امید داشت که در این تورنمنت جام قهرمانی دنیا را بالای سر ببرد و افتخاری که به گفته خودش بزرگترین رویای زندگی اش بود را هم به کارنامه پربار و درخشانش اضافه کند، اما پیروز نشد و با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد. رونالدو در این مدت حواشی زیادی را پشت سر گذاشت و بی رحمانه بارها و بارها قضاوت شد. حالا بعد از گذشت یک روز از شکست دردناک از مراکش، بیانیه ای احساسی در اینستاگرامش پست کرد.

رونالدو نوشت: قهرمانی در جام دنیای با پرتغال بزرگترین و بلندپروازانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین بین المللی زیادی کسب کردم، از جمله با لباس پرتغال، اما قرار دادن نام کشورمان در قله دنیا بزرگترین رویای من بود.

برایش جنگیدم. برای این رویا سخت جنگیدم. با گلزنی در 5 دوره جام دنیای در عرض 16 سال، همواره در کنار بازیکنان بزرگ و با حمایت میلیون ها پرتغالی، تمام تلاشم را کردم. همه چیزم را در زمین گذاشتم. هرگز مبارزه را کنار نگذاشتم و هرگز از آن رویا دست نکشیدم. متاسفانه دیروز این رویا به سرانجام رسید. ارزشش را ندارد که به جنجال ها بپردازم. فقط می خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، چیزهای زیادی نوشته شده، حدس های زیادی اجرا شده، اما تعهد من به پرتغال برای لحظه ای هم تغییر نکرده است. من همواره کسی بودم که برای هدف همه جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی کنم.

در حال حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. سپاسگزارم پرتغال. سپاسگزارم قطر. این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود... اکنون زمان آن است که یک مشاور خوب باشم و به هرکسی اجازه دهم تا هرطور خواست نتیجه گیری کند.

کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی اول مرحله گروهی مقابل غنا به تنها بازیکن تاریخ تبدیل شد که در پنج جام دنیای گلزنی می نماید. او در دو بازی آخرش در این تورنمنت نیمکت نشین شد و نتوانست آنطور که باید بر بازی تاثیر بگذارد.

منبع: فرارو

به "حرف های احساسی رونالدو پس از حذف در جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های احساسی رونالدو پس از حذف در جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید