جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مهدی مظفری، مدیرکل اداره پایش و تسهیل گری کسب وکارهای سازمان فناوری اطلاعات، سامانه 1649 را به عنوان یک پل ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی کرد که توانایی پاسخ به سوالات مطروحه در خصوص چگونگی اخذ حمایت های دولتی را دارد.

جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها

مظفری در تشریح جزئیات این سامانه که هم اکنون به نشانی https://1649.ir/ در دسترس عموم مردم واقع شده است، گفت: سامانه 1649 علاوه بر این که به عنوان پایگاه الکترونیکی آئین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به اطلاع رسانی اخبار می پردازد، در قالب یک مرکز تماس با همین شماره، آمادگی ارائه خدمات و پیگیری درخواست سکوها و کسب و کارها را نیز دارد.

وی ایجاد حساب کاربری را از دیگر امکانات این سامانه دانست و در خصوص سایر امکانات موجود در این سامانه بیان نمود: در سامانه 1649، امکان مشاهده حمایت ها در دو قالب کسب و کارها و سکوها فراهم شده است و جزئیات بسته های تبلیغاتی حمایتی سکوهای مشمول حمایت از کسب و کارهای اینترنتی قابل مشاهده است.

به گفته مدیرکل اداره پایش و تسهیلگری کسب و کارهای سازمان فناوری اطلاعات، قوانین و مصوبات، تکالیف و سوالات متداول از دیگر بخش های این سامانه است و این سامانه امکان ثبت شکایات شامل شکایت از سکو و دستگاه و هم چنین امکان پیگیری شکایت به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سامانه و مرکز تماس 1649 برای حمایت از کسب و کارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید