فراوری سریال فال اوت در 2022 شروع می گردد؛ جاناتان نولان اولین قسمت را کارگردانی می نماید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، پس از یک سال سکوت، آمازون در حال انتشار بعضی جزئیات در رابطه با مجموعه تلویزیونی فال اوت است. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، این سریال پسا آخرالزمانی قرار است اواخر سال جاری فراوری گردد.

فراوری سریال فال اوت در 2022 شروع می گردد؛ جاناتان نولان اولین قسمت را کارگردانی می نماید

رسانه ددلاین علاوه بر زمان فراوری، اظهار داشت که جاناتان نولان قرار است اولین قسمت سریال را کارگردانی کند. نولان یکی از خالقان سریال وست ورلد (Westworld) از شبکه HBO است. این سریال دارای مضامین دیستوپیایی مشابهی با دنیای فال اوت است و این می تواند خبر خوبی برای هواداران باشد. او بعلاوه به خاطر ساخت سریال Person of Interest و بعلاوه همکاری با برادر بزرگترش کریستوفر نولان در فیلم هایی مانند اینتراستلار، پرستیژ و سه گانه شوالیه تاریکی معروفیت دارد. علاوه بر این، جنیوا رابرتسون دورت، نویسنده فیلم کاپیتان مارول و گراهام واگنر نویسنده سریال های پورتلندیا و سیلیکون ولی به عنوان شورانرهای سریال انتخاب شده اند. هنوز اطلاعاتی درباره بازیگران یا داستان سریال منتشر نشده است.

مجموعه تلویزیونی فال اوت اولین بار در سال 2020 معرفی گردید و در آن موقع جاناتان نولان و لیزا جوی به پروژه پیوستند. بعلاوه گفته شده کمپانی بتسدا به عنوان توسعه دهند این سری در فراوری این سریال دخیل خواهد بود. از طرفی کارگردان مشهور مجموعه فال اوت یعنی تاد هاوارد هم به عنوان تهیه نماینده اجرایی ایفای نقش خواهد نمود.

سری بازی های نقش آفرینی فال اوت اتفاقات پس از یک جنگ هسته ای را روایت می نمایند. این مجموعه به عنوان یک سری ایزومتریک آغاز شد، اما بتسدا پس از بدست آوردن آی پی آن در سال 2007 میلادی، آن را به یک اثر اول شخص تبدیل کرد. برداشت منحصربه فرد این سری از تاریخ، جغرافیا و فرهنگ ایالات متحده و تغییرات مهم و جسورانه بتسدا، این مجموعه را به یکی از محبوب ترین سری های نقش آفرینی تاریخ تبدیل نموده که با وجود فراز و نشیب هایی که طی نموده است، همچنان IP مهمی برای این کمپانی محسوب می گردد. باید دید پس از خرید بتسدا به وسیله مایکروسافت، نسخه نوی از این سری به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس منتشر خواهد شد یا خی.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری درباره ساخته نو آمازون وجود ندارد و با توجه به مسائل مربوط به ویروس کرونا، تصور زمان پخش سریال فعلا امکان پذیر نیست. از طرفی هیچ خبر رسمی درباره آینده بازی های این مجموعه در دسترس نیست. آخرین بازی از این سری با عنوان فال اوت 76 در حال حاضر روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. فال اوت 76 اولین بازی از این مجموعه بود که به صورت کاملا آنلاین و با المان های چند نفره عرضه شد اما نتوانست موفقیت نسخه های قبل را تکرار کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری سریال فال اوت در 2022 شروع می گردد؛ جاناتان نولان اولین قسمت را کارگردانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری سریال فال اوت در 2022 شروع می گردد؛ جاناتان نولان اولین قسمت را کارگردانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید