آخرین شرایط سلامت رضا بنفشه خواه از زبان خودش

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، رضا بنفشه خواه ، هنرمند پیشکسوت کشورمان حدود یک ماه است به علت درد شدید در ناحیه کمر در منزلش در استراحت مطلق به سر می برد

آخرین شرایط سلامت رضا بنفشه خواه از زبان خودش

رضا بنفشه خواه، هنرمند پیشکسوت کشورمان حدود یک ماه است به علت درد شدید در ناحیه کمر در منزلش در استراحت مطلق به سر می برد و تحت درمان است. این بازیگر می گوید: درد کمر و پاهایم به حدی زیاد است که حتی نمی توانم راه بروم. طبق گفته پزشکم باید صبر کنم تا ان شاءالله مشکلم رفع گردد.

رضا بنفشه خواه در گفت و گویی با ایسنا درباره آخرین شرایط جسمی اش گفت: 25 روز است که به علت مشکلاتی که در مهره های کمرم به وجود آمده و به رگ سیاتیک مربوط می گردد در منزل بستری هستم و تا اطلاع ثانوی باید استراحت کنم تا ان شاءالله بهتر شوم.

این بازیگر باسابقه اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر با دعای مردم حالش بهبود پیدا کند.

بنفشه خواه گفت: در این مدت هم ام آر آی انجام داده ام و هم حدود پنج جلسه فیزیوتراپی نموده ام اما متاسفانه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و خیلی اذیت هستم. فعلاً تحت درمان هستم و معلوم نیست چقدر زمان ببرد تا بهبود پیدا کنم. در حال حاضر توانم هیچ حرکتی ندارم حتی راه هم نمی توانم بروم و فقط باید استراحت مطلق داشته باشم تا ان شاءالله به امید خدا مشکلم رفع گردد.

بازیگر سریال های پهلوانان نمی میرند، پشت کنکوری ها، بدون توضیح، پیامک از دیار باقی و نیسان آبی بعلاوه اعلام نمود: مشکل اصلی پای چپم است که به رگ سیاتیکم مربوط می گردد. شرایطم به گونه ای نبود که مرا در بیمارستان بستری نمایند چون با بستری شدن اتفاقی برایم نمی افتاد فقط باید صبر کنم تا به مرور و با استراحت مطلق حالم رو به راه گردد.

این بازیگر قدیمی بعلاوه خاطرنشان کرد که مشغول کاری برای تلویزیون و سینما نبوده و تا اطلاع ثانوی اگر هم پیشنهادی به او بگردد نمی تواند فعلاً کار کند.

بنفشه خواه در سرانجام به خبرنگار ایسنا گفت: ممنون از اینکه احوالپرس بنده بودید و این برایم خیلی ارزشمند است.

منبع: فرارو

به "آخرین شرایط سلامت رضا بنفشه خواه از زبان خودش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سلامت رضا بنفشه خواه از زبان خودش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید