بازی Disney Speedstorm مهر ماه عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، کمپانی گیم لافت (Gameloft) به تازگی از تاریخ انتشار بازی مسابقه ای و رایگان Disney Speedstorm رونمایی نموده است.

بازی Disney Speedstorm مهر ماه عرضه می گردد

این بازی کراس پلتفرم در حال حاضر برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی به صورت دسترسی زودهنگام و به وسیله Founders Packs با قیمت 29.99 دلار در دسترس است. این بسته ها محتوای انحصاری، از جمله لباس های مختلف با زمان محدود و انواع کارت ها را ارائه می دهند. طبق گفته ها تمامی پلتفرم ها تخفیف های ویژه ای بین 20 تا 30 درصد خواهند داشت. آسکا سوزوکی (Aska Suzuki)، یکی از سازندگان بازی، در بیانیه ای مطبوعاتی می گوید:

الکساندرو آدام (Alexandru Adam)، نایب رئیس شعبه گیم لافت در شهر بارسلونا اضافه نمود:

لازم به ذکر است که استودیوی سازنده تا به امروز بیش از 15 شخصیت را برای بازی در زمان عرضه تایید نموده است. بعضی از شناخته شده ترین نام های این لیست شامل دونالد، گوفی، موگلی، هرکول و… هستند. علاوه بر این، جک اسپارو تنها شخصیت سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب نخواهد بود که در این بازی حضور خواهد داشت، زیرا سازندگان قبلا تایید نموده بودند که الیزابت سوان نیز قابل بازی خواهد بود.

بازی Disney Speedstorm در 28 سپتامبر (6 مهر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Disney Speedstorm مهر ماه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Disney Speedstorm مهر ماه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید