تماس لحظه آخری یک بازیکن با یحیی برای پرسپولیسی شدن ، فسخ در شب آخر رخ داد؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، عیسی آل کثیر بعد از اینکه ثبت قراردادش با سپاهان به مشکل خورد به باشگاه پرسپولیس پیام داد.

تماس لحظه آخری یک بازیکن با یحیی برای پرسپولیسی شدن ، فسخ در شب آخر رخ داد؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ جابجایی تابستانی شب گذشته به خاتمه رسید و پرسپولیس نه تا آخرین ساعات دیشب مهاجم خارجی به فهرستش افزود و نه بازیکنی را کنار گذاشت تا تراز مالی اش را برای حضور مهاجم خارجی نو به نوعی مقدار کند. البته انتظار می رفت با شرایط مالی بدی که باشگاه پرسپولیس دچار آن شده است این باشگاه نتواند شرایط را برای حضور مهاجم خارجی فراهم کند. هرچند عوامل دیگری نیز در این زمینه دخیل بودند؛ از مسائلی که مهاجمان خارجی قبلی این تیم از قبیل یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا برای این باشگاه چه از لحاظ فنی و چه مسائل دیگر، ایجاد کردند گرفته تا بی اعتمادی هایی که در این زمینه از سوی باشگاه علیه سرمربی تیم وجود داشت. به هر صورت به نظر می رسد پرونده جذب مهاجم خارجی فعلا در پرسپولیس بسته شده و اینکه در آینده و نیم فصل یحیی گل محمدی باز هم خواهان جذب مهاجم خارجی گردد یا نه تعیین نیست.

چرا گل محمدی کوتاه آمد؟

گل محمدی در ابتدای تابستان ابتدا برای بازگشت به تمرینات تیمش حسابی طاقچه بالا گذاشت و وقتی با تاخیر برگشت خواسته هایی داشت که نزد مدیریت باشگاه عنوان نمود. او خواهان جذب سعید عزت اللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو در فهرست اولیه خود شد که درنهایت یکی از این نفرات سرخپوش شد و دو بازیکن دیگر تحت قرارداد باشگاه خود ماندند. در ادامه یحیی تصمیم گرفت به یکباره مسعود ریگی را جانشین کامیابی نیا کند و سیامک نعمتی را هم کنار بگذارد. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس با جدایی نعمتی موافق نبود و او را از سرمایه های تیم خود می دانستند. اما بعد از منتفی شدن حضور مغانلو در پرسپولیس، یحیی خواهان بودجه تقریبا یک ونیم میلیون دلاری برای تقویت خط حمله تیمش شد. پیشنهادی که اصلا به مذاق مدیریت باشگاه پرسپولیس خوش نیامد، از این جهت که او متوجه شده بود که باشگاهش در فصل پیش رو با چه مسائل مالی روبرو است و حضور مهاجم گران قیمت در تیمش می توانست مسائل مالی بیشتری را برای آنها در پی داشته باشد. به همین دلیل درویش با حمایت از زاهدی، عبدی و عمری خواهان اعتماد بیشتر کادرفنی تیمش به آنها شد. اما یحیی در مقابل از باشگاهش خواست عبدی را به تراکتور قرض دهند! درویش ابتدا خیلی کوشش کرد این اتفاق رخ ندهد اما نتوانست مانع گردد. جدایی عبدی هم باعث نشد که باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی خیز بردارد. هرچند با فشار یحیی گل محمدی، درویش به سازمان لیگ و فدراسیون نامه زد و خواهان افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی شد که با این خواسته مخالفت شد. اتفاقی که باشگاه پرسپولیس از آن استقبال کرد از این جهت که این موضوع بهانه خوبی بود برای عدم جذب مهاجم خارجی است! اما با تمام این اتفاقات یحیی برخلاف همواره سعی کرد در مصاحبه هایش خیلی مقابل باشگاه موضع گیری نکرده و طوری صحبت کرد که شرایط را درک می نماید. هرچند او پشت پرده به شکل دیگری باشگاه را برای گرفتن مهاجم خارجی تحت فشار گذاشت که کنار گذاشتن عبدی نیز بخشی از آن بود.

این کوتاه آمدن یحیی ارتباط مستقیم با ماندن در پرسپولیس دارد. یحیی خوب می داند که آخرین سال قراردادش را در پرسپولیس سپری می نماید و باشگاه نیز هنوز پیشنهادی برای تمدید قراردادش نداده است. در چنین شرایطی یحیی تصمیم گرفته مستقیم مقابل باشگاه موضع گیری نکند درحالی که حتی طرفداران را هم پشت خود می بیند. او پیش از این مقابل مدیران قبلی تیمش از جمله رسول پناه، جعفر سمیعی و مجید صدری سابقه موضع گیری تند در قبال برآورده نکردن خواسته هایش را داشت.

پروژه بازگشت عیسی از چه زمانی استارت خورد؟

عیسی آل کثیر بعد از اینکه ثبت قراردادش با سپاهان به مشکل خورد به باشگاه پرسپولیس پیام داد که حاضر است با شرایطی که آنها خواسته بودند به این تیم برگردد و قراردادش را تمدید کند اما سرمربی تیم با این موضوع مخالفت کرد. نکته جالب توجه اینکه در همان مقطع در یک اقدام هماهنگ شده از سوی نزدیکان یحیی در نشست خبری بحث بازگشت عیسی به جمع سرخپوشان مطرح شد که این مربی اعلام می نماید در پی بازیکنان مازاد دیگر تیم ها نیست! در واقع یحیی مخالفت خودش با بازگشت عیسی را رسانه ای کرد تا مدیریت باشگاهش از بازگرداندن این بازیکن منصرف گردد.

پادرمیانی چند سرخپوش

باشگاه پرسپولیس که خوب می داند بازگرداندن عیسی آل کثیر به جای جذب مهاجم خارجی از هر نظر به سود این باشگاه است، از موضع خود در قبال بازگرداندن عیسی کوتاه نیامد و از این بازیکن خواست خودش با یحیی تماس گرفته و در صورت احتیاج نیز چند بازیکن را واسطه کند تا برگردد. عیسی هم این کار را انجام داده و در تماس با یحیی از او می خواهد که فرصت بازگشت دوباره به پرسپولیس را به او بدهد. به همین دلیل قرار شد کاپیتان های تیم هم بعد از بازی با فولاد نزد یحیی رفته و برای بازگشت عیسی پادرمیانی نمایند. ناگفته نماند که باشگاه سپاهان باید تا شب گذشته قرارداد با عیسی آل کثیر را فسخ می کرد تا این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد بتواند راهی پرسپولیس یا هر تیم دیگری گردد. هرچند اگر این اتفاق تا دیشب رخ نداده باشد عیسی می تواند از باشگاه سپاهان شکایت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تماس لحظه آخری یک بازیکن با یحیی برای پرسپولیسی شدن ، فسخ در شب آخر رخ داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس لحظه آخری یک بازیکن با یحیی برای پرسپولیسی شدن ، فسخ در شب آخر رخ داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید