تلاش 30 کاندیدا برای تکیه بر صندلی بهارستان در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: 30 نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه ثبت نام کرده اند.

تلاش 30 کاندیدا برای تکیه بر صندلی بهارستان در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه

وجیه الله نوروزی در گفت وگو با وبلاگ آریابلاگ، تعداد ثبت نام شوندگان برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه 30 نفر گفت و گفت: از این تعداد ثبت نام شوندگان 27 نفر مرد و سه نفر نیز زن هستند.

وی سن جوان ترین ثبت نام کننده در این حوزه انتخابیه را 33 سال عنوان کرد و گفت: مسن ترین ثبت نام شونده نیز 54 سال سن دارد.

نوروزی با اشاره به این که تحصیلات 25 نفر از ثبت نام کنندگان فوق لیسانس و 5 نفر نیز دکترا است، ادامه داد: پراکندگی شغلی ثبت نام کنندگان نیز 15 نفر کارمند، 3 نفر استاد دانشگاه، 5 نفر فرهنگی، 2 نفر پزشک، یک نفر روحانی و 4 نفر نیز آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به این که روز اول ثبت نام 2 نفر، روز دوم 2 نفر، روز سوم 2 نفر، روز چهارم 5 نفر، روز پنجم 7 نفر، روز ششم 6 نفر و روز هفتم نیز 6 نفر ثبت نام کردند، یادآور شد: همه تلاش ها بر برگزاری انتخابات باشکوه در ابهر است.

نوروزی از انتخاب هیئت اجرایی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با حضور جمعی از معتمدین، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب ابهر، رئیس ثبت احوال شهرستان، از بین 30 نفر معتمدین متشکل از آقایان و بانوان، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخاب و معرفی شدند.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: هیئت اجرایی ستاد انتخابات ابهر دارای 11 عضو شامل فرماندار، هشت نفر معتمد، دادستان و رئیس ثبت احوال شهرستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تلاش 30 کاندیدا برای تکیه بر صندلی بهارستان در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش 30 کاندیدا برای تکیه بر صندلی بهارستان در حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید