ترافیک سنگین در آخرین روز ممنوعیت سفر!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده بود از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت 12 فردا شنبه 25 اردیبهشت ممنوعیت تردد و منع ورود خروج خودروها از استان های کشور اعمال شود تا کسی نتواند در ایام تعطیلات عید فطر به سفر برود اما به نظر می رسد که این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است؛ چرا که بر اساس گزارش های مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت 11 پیش از ظهر امروز تا ساعت ها بعد ترافیک سنگینی به ویژه در محورهای شمالی کشور به وجود آمد و هر قدر از این ساعت گذشته ترافیک و حجم تردد خوردروها بیشتر و بیشتر شد.

ترافیک سنگین در آخرین روز ممنوعیت سفر!

به گونه ای که در ساعت 11 امروز ترافیک سنگین در محور چالوس راستا جنوب به شمال و در محدوده بیلقان آغاز شد اما در دیگر محورهای مواصلاتی همچنان تردد روانی برقرار بود.

البته دو ساعت بعد یعنی در ساعت 13 امروز ترافیک سنگین به آزادراه کرج - تهران محدوده ایران خودرو و محور تهران - فشم هم رسید. همچنین ترافیک سنگین در محورهای چالوس راستا جنوب به شمال محدوده بیلقان و راستا رفت و برگشت حدفاصل آدران تا وینه و محدوده کندوان، محور پردیس - تهران محدوده جاجرود و محور فیروزکوه راستا شمال به جنوب محدوده های دماوند و چناران گزارش شد.

همچنین در آزادراه تهران-ساوه محدوده احمدآباد مستوفی، در محور تهران - فشم وبالعکس در بیشتر مقاطع و در محور سولقان - تهران و بالعکس در بیشتر مقاطع ترافیک سنگینی مشاهده شد که با توجه به سفرهای اجرا شده در روزهای گذشته این ترافیک هر قدر به ساعات پایانی امروز نزدیک شویم بیشتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در وبلاگ آریابلاگ بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "ترافیک سنگین در آخرین روز ممنوعیت سفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در آخرین روز ممنوعیت سفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید