تحولی بزرگ در دنیای فوتبال با تصمیم تازه امباپه ، رقابت برای جذب ستاره فرانسوی بالا گرفت

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده است که قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد، قراردادی که در 30 ژوئن 2024 به خاتمه می رسد.

تحولی بزرگ در دنیای فوتبال با تصمیم تازه امباپه ، رقابت برای جذب ستاره فرانسوی بالا گرفت

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از مارکا، این خبر تحول بزرگی در دنیای فوتبال ایجاد نموده و شایعات زیادی را در خصوص آینده او به راه انداخته است. در حالی که برآورد های اولیه به رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی اشاره می نماید، سایر باشگاه ها مشتاقانه منتظر تصمیم ستاره پاری سن ژرمن هستند.

علیرغم کوشش های قابل توجه مالکان قطری برای حفظ امباپه پس از سال 2024، نامه او که در آن تصمیم نوش را بیان می نماید، با دریافت نامطلوب روبرو شده است و احتمال جدایی او در تابستان سال جاری را افزایش می دهد. منابع باشگاهی تأیید کردند که اگر این بازیکن بخواهد جدا گردد، برای این کار آزاد نخواهد بود. باشگاه این نامه را یک تاکتیک فشار صرف و غیرضروری می داند و به خصوص از اینکه در رسانه ها منتشر شد ناراضی بودند، زیرا اگر او قصد خود را برای تمدید تا سال 2025 قبل از 31 جولای اعلام نکند، قرارداد به طور اتوماتیک در ژوئن 2024 به خاتمه می رسد.

این شرایط توجه باشگاه های لیگ رجحان را نیز به خود جلب نموده است که سه تای آنها به عنوان مدعیان احتمالی در رقابت برای امضای قرارداد با امباپه شناخته می شوند.

منچستریونایتد به عنوان یکی از مشتریان احتمالی ظاهر شده است، اگر این قرارداد بسته گردد، جایگاه آنها را به عنوان یک باشگاه برتر اروپایی تثبیت می نماید.

چلسی نیز وارد ترکیب شده است. اگرچه آنها قبل از اقدام باید بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، کریستین پولیسیچ، کای هاورتز یا میسون مانت را بفروشند، اما دارایی های زیادی دارند که می تواند مبلغ قابل توجهی را برای آنها فراهم کند و راه را برای جذب یک فوق ستاره هموار کند.

گفتنی است که دو سال پیش در حالی که یک سال از قرارداد او به جای مانده بود، مادریدی ها پیشنهاد 200 میلیونی دادند. انتظار می رود پاریس در این شرایط نو پیشنهادهای خوب را رد نکند.

  • اکنون زمان آن نیست | منطق زیدان در خصوص پیشنهاد سرمربیگری این تیم
  • نیمار و امباپه چشم تماشا همدیگر را ندارند | ستاره فرانسه بالاخره به خواسته خود رسید
  • تمرین لیونل مسی در کنار بازیکن جوان منچستریونایتد
منبع: همشهری آنلاین

به "تحولی بزرگ در دنیای فوتبال با تصمیم تازه امباپه ، رقابت برای جذب ستاره فرانسوی بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولی بزرگ در دنیای فوتبال با تصمیم تازه امباپه ، رقابت برای جذب ستاره فرانسوی بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید