تأمین آب و تصفیه فاضلاب همدان با سرعت بیشتری انجام شود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران/همدان معاون عمرانی استانداری همدان گفت: در حال حاضر موضوع تأمین آب و تصفیه فاضلاب یکی از مهم ترین موضوعات استان است که باید با سرعت بیشتری پیش برود.

تأمین آب و تصفیه فاضلاب همدان با سرعت بیشتری انجام شود

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، فرزاد تیموری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عملکرد این شرکت را در راستای شاخص های موجود مناسب ارزیابی کرد و گفت: کارهای بسیار مفید و ارزشمندی با توجه به بحران بی آبی و خشک سالی از طریق مجموعه آب و فاضلاب اجرا شده، اما باید به افق های دور دست نگاه کنیم و کارهای به جای مانده را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بهداشت محیط و توسعه زیر ساخت های کشور در دستور کار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت، اضافه نمود: قبل از تشکیل آب و فاضلاب در کشور، آب رسانی و فاضلاب به صورت علمی و هدفمند انجام نمی گرفت و همین سبب منجر به تشکیل این شرکت شد، عملکرد آب و فاضلاب نطقه عطف بزرگی در کشور است که با ورود اساتید و مهندسین باسواد تحول بسیار بزرگی در سطح کشور و به تبع آن استان ما رخ داد.

معاون عمرانی استانداری همدان اظهار کرد: آب و فاضلاب جزء شرکت هایی است که اگر دچار وقفه لحظه ای شود به سرعت در جامعه بروز می کند و تلاش های آنان منشأ خدمات بسیار بزرگ در مجموعه اداره آب و فاضلاب است.

تیموری با بیان اینکه باید از تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کنیم، شرح داد: می توانیم با سرمایه گذاری در زمینه پساب های فاضلاب از آن در تأمین آب های مورد نیاز بخش صنایع بهره مند شویم که امیدواریم در آینده اخبار خوبی در این رابطه داشته باشیم.

وی به آب رسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: بحث آب رسانی و انجام فاضلاب در برخی روستاها اجرا شده و امیدواریم با قدرت بیشتری این کار برای مابقی روستاهای انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تأمین آب و تصفیه فاضلاب همدان با سرعت بیشتری انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین آب و تصفیه فاضلاب همدان با سرعت بیشتری انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید