بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده در جهان !

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، همه اونهایی که فعالیت های آبی و البته هیجان رو دوست دارن، از گذروندن وقت در پارک های آبی لذت میبرن. پارک های آبی سرپوشیده در جهان که عظمت و امکاناتشون باعث میشه هیجان و آرامش رو همزمان کنار هم داشته باشید. ما سه تا از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده در جهان رو بهتون معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده در جهان !

پارک آبی جزیره استوایی در آلمان

این پارک آبی که در 65 کیلومتری جنوب برلین قرار داره، یه جزیره خیلی هیجان انگیزه که فضای داخلی بی نظیرش، حس و حال جزایر هاوایی رو بهتون القا می کنه. اینجا اونقدر بزرگه که مساحتش به اندازه 8 زمین فوتباله و میشه مجسمه آزادی آمریکا رو بطور ایستاده در محوطه ش قرار داد. آب تمیز، سونا، رستوران، هتل، محیطی برای بچه ها و برنامه های تفریحی باعث میشه که مراجعه کنندگان روز فوق العاد ای در این پارک داشته باشن. یکی از هیجان انگیزترین بخش های این پارک آبی، اقامت در شب هست که می تونین به انتخاب خودتون توی چادر روی ماسه ها بخوابید و یا توی اتاق های لوکس.

پارک آبی چین

قبل از این که اینجا تبدیل به این پارک آبی بی نظیر بشه، استادیوم زیبایی برای ورزش های آبی در پکن بوده که بعد از سرانجام المپیک بصورت متروکه در آمده بود و بعد از گذشت 5 سال به پارک آبی که می بینید، تبدیل شد. این پارک بیشتر از 12 هزار مترمربع مساحت داره و بزرگترین پارک آبی آسیاست که بخش های متنوعی مثل استخر موج، رودخانه وحشی، تورنادو و بیشتر از 13 محوطه آب بازی جداگانه داره.

پارک آبی سرپوشیده Pump House در استان متحده آمریکا

این پارک آبی یکی از هیجان انگیزترین و البته بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده جهانه که برای گذروندن اوقات فراغت، بی نظیره. اینجا جائیه که توش می تونین به معنای واقعی از بخش های متنوعی که داره مثل استخر موج، رودخانه وحشی و سرسره های آبی لذت ببرین.

منبع: همگردی

به "بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده در جهان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده در جهان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید