برگزاری شب شعر قطار دلتنگی به صورت مجازی در نیشابور

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آیین شب شعر قطار دلتنگی به مناسبت هفدهمین سالگرد حادثه انفجار قطار نیشابور و گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان این حادثه به خصوص 24 آتش نشان شهید این حادثه سال جاری به وسیله فضای مجازی برگزار خواهد شد .

برگزاری شب شعر قطار دلتنگی به صورت مجازی در نیشابور

به گزارش خبرنگار وبلاگ آریابلاگ در نیشابور ،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهارکرد: آیین شب شعر قطار دلتنگی به مناسبت هفدهمین سالگرد حادثه انفجار قطار نیشابور و گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان این حادثه به خصوص 24 آتش نشان شهید این حادثه سال جاری به وسیله فضای مجازی برگزار خواهد شد .

سید مهدی حسینی گفت : با توجه به شرایط کنونی و خطر واگیری بیماری کرونا سال جاری تصمیم بر این شد که این مراسم به وسیله فضای مجازی در آدرس اینستاگرامی @125NEY , AKHBARNEY@ برگزار گردد .

وی گفت: از مردم عزیز فرهنگ دوست دعوت می گردد که مانند هر سال با شرکت در این مراسم یاد و خاطره تمامی جانباختگان این حادثه غمبار را گرامی بدارند .

شایان ذکر است که حادثه انفجار قطار نیشابور در 29 بهمن 1382 در ایستگاه خیام رخ داد و در اثر آن جمعی از شهروندان ، مدیران شهری و آتش نشانان جان خود را از دست دادند و یا مجروح شدند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری شب شعر قطار دلتنگی به صورت مجازی در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شب شعر قطار دلتنگی به صورت مجازی در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید