بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر فرصت رفتن به رئال مادرید را داشته، اما ترجیح داد در این تیم ماندنی گردد.

بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بعضی رسانه های ایتالیایی خبر داده اند مارسلو بروزوویچ که قرارداد فعلی اش با باشگاه اینتر در انتها فصل جاری منقضی می گردد، روز گذشته (سه شنبه) پای قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا نموده است و خود را تا سال 2026 به قهرمان ایتالیا متعهد نموده است. حالا نشریه ایتالیایی توتو اسپورت خبر می دهد که این هافبک کروات از رئال مادرید پیشنهاد خیلی خوبی داشته، اما به خاطر اینتر آن را رد نموده است.

مدیران باشگاه رئال مادرید، بروزوویچ را متقاعد نموده بودند که می تواند در تیم تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی نقشی کلیدی داشته باشد و حتی لوکا مودریچ هموطن او هم سعی در متقاعد کردن این هافبک کروات برای پیوستنش به جمع کهکشانی ها داشته است، اما در نهایت او به این پیشنهاد پشت کرد.

بروزوویچ 29 ساله در قرارداد جدیدش با اینتر به ازای هر فصل 6 میلیون یورو همچنین پاداش های در نظر گرفته شده دریافت خواهد نمود و دستمزد او با ماندنش در این باشگاه افزایش پیدا خواهد نمود.

هافبک تیم ملی کرواسی که در سال 2014 از دینامو زاگرب به اینتر پیوست، در این سال ها یکی از بازیکنان کلیدی نراتزوری بوده است و در 279 بازی 25 گل به ثمر رسانده است.

او در این مدت هم یک قهرمانی در سری A ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با اینتر تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزوویچ به خاطر اینتر به رئال مادرید پشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید