بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت نموده ایم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران/لرستان رئیس هیئت بسکتبال لرستان گفت: بدون هیچ اسپانسری در مسابقات لیگ شرکت نموده ایم.

بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت نموده ایم

امیر مسیبیان در گفت وگو با وبلاگ آریابلاگ با اشاره به حضور لرستان در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بیان نمود: سال گذشته توانستیم در مسابقات لیگ دسته دو شرکت کنیم و نتایج خوبی را نیز به دست آوردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال جاری تیم استان در لیگ دسته یک حضور دارد. دو مرحله برگزار شده ولی نتوانستیم نتایج خوبی را داشته باشیم.

مسیبیان اضافه نمود: یک دور رفت و برگشت دیگر داریم که اگر بتوانیم نتیجه بگیریم و تیم اول یا دوم گروه شویم می توانیم به دور بعد صعود کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان با بیان اینکه بحث اصلی تیم ما نداشتن اسپانسر اقتصادی است، گفت: در ورزش حرف اول را الان پول می زند اگر پول داخل ورزش بیاید نتایج بهتری می توانیم بگیریم. با دست خالی و بدون هیچ اسپانسری در این مسابقات شرکت نموده ایم.

وی بیان نمود: تیم تماما بومی خود استان هستند، اگر ما می توانستیم بازیکن خارج از استان اضافه می کردیم صددرصد نتایج بهتری می توانستیم بگیریم ولی متاسفانه با هر بازیکنی که صحبت می گردد پول های آنچنانی می خواهد که توان اقتصادی ما اجازه نمی دهد.

مسیبیان اضافه نمود: تا به امروز به همت هیات استان، شهرستان خرم آباد، همت بازیکنان و دست اندرکاران توانستیم تا این مرحله پیش برویم. شرایط سختی از لحاظ اقتصادی داریم و هیچ کمکی از هیچ جا به ما نمی گردد و داریم با هر شرایطی هست شرکت می کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان در ادامه گفت: از روز اول که هیات استان را به عهده گرفتم قصدم این بود که در لیگ های کشوری شرکت داشته باشیم چون بسکتبال ما وقتی دیده می گردد که در لیگ حضور داشته باشیم. خود را موظف دانستم که در این لیگ ها بتوانیم شرکت کنیم و در این دو سال توانستیم در لیگ دسته دو و سال جاری در لیگ دسته یک توپ بزنیم.

وی یادآور شد: مشکل این است که در دهه گذشته نتوانستیم در رقابت های باشگاهی بسکتبال شرکت کنیم و دیده نشدیم و خود به خود بسکتبال ما شامل رکود شد.

او اضافه نمود: این دو سال ما توانستیم در لیگ شرکت کنیم و بسکتبال را زنده نگه داریم و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم به همت بچه ها و کادری که داریم بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم و بهتر دیده شویم. همین حضور ما جدا از هر نتیجه ای باشد باعث پررنگ تر شدن ورزش بسکتبال در جامعه خواهد بود.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان با اشاره به بحث برنامه ریزی برای آینده بسکتبال نیز گفت: روی رده های پایین و پایه کار می کنیم و کمیته استعدادیابی ما فعال است. برنامه ریزی بعدی برگزاری لیگ استانی در در همه رده ها بوده که اگر این کار را انجام دهیم می توانیم همه تیم های استان را درگیر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید